Informacje dla "e-EVOLUTION CONCEPT"

Fast&Furious powraca ze wsparciem Mitsubishi

Fast&Furious powraca ze wsparciem Mitsubishi

Brytyjski oddział firmy Mitsubishi Motors został oficjalnym partnerem i dostawcą pojazdów na potrzeby globalnego show „Fast & Furious Live”. To impreza organizowana w obiektach formatu stadionowego, podczas której fani słynnej, filmowej serii mogą poczuć moc i adrenalinę, które tak zafascynowały ich z kinowych ekranów.


Premiery 2018 i podsumowanie 2017 roku w Mitsubishi

Premiery 2018 i podsumowanie 2017 roku w Mitsubishi

Polski oddział firmy Mitsubishi Motors podsumował miniony rok, w którym świętowano 100-lecie produkcji pierwszego samochodu tej marki. Był to także rok pod znakiem nowej strategii i intensywnych przygotowań do premiery zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Mitsubishi Eclipse Cross. ...


80 lat napędów 4x4 Mitsubishi

80 lat napędów 4x4 Mitsubishi

M100 – STULECIE PRZYSZŁOŚCI GRUDZIEŃ 1935MITSUBISHI PSF33/PX33 – 80 LAT DZIEDZICTWA 4X4 Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC), prezentując model Outlander PHEV w czasie Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012 roku, wprowadziła na rynek zupełnie nową koncepcję: hybrydowego napędu na cztery koła w wersji SUV, opartego na bazie pojazdów elektrycznych. ...


S-AWC tworzy rajdową sagę Mitsubishi

S-AWC tworzy rajdową sagę Mitsubishi

Wśród wielu rozwiązań konstrukcyjnych, które stały się znakami rozpoznawczymi Mitsubishi Motors, szczególne miejsce zajmuje system kontroli napędu na wszystkie koła S-AWC (Super-All Wheel Control). Przede wszystkim jest tak dlatego, iż koncepcja tego rozwiązania miała swój początek w przepisach dotyczących sportu wyczynowego.


Nowa strategia marki Mitsubishi

Nowa strategia marki Mitsubishi

MITSUBISHI MOTORS zaprezentowało nową strategię marki i hasło przewodnie “Drive your Ambition”   Odświeżenie marki – z myślą o kolejnych 100 latach W czasie tegorocznej wystawy Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation zaprezentuje swój ambitny plan rozwoju, oparty na dwóch głównych filarach: - Ogłoszenie nowej strategii marki i nowe hasło przewodnie. ...


Mitsubishi prezentuje światu e-Evolution Concept

Mitsubishi prezentuje światu e-Evolution Concept

Mitsubishi Motors prezentuje MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT  Ucieleśnienie nowej strategii marki MITSUBISHI „Drive your Ambition” Tokio, 25 października, 2017 – Podczas 45. Salonu Samochodowego w Tokio, którego otwarcie dla szerokiej publiczności będzie miało miejsce 27 października 2017 roku, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) przygotowała światową premierę koncepcyjnego...


Mitsubishi ogłosi nową strategię marki

Mitsubishi ogłosi nową strategię marki

Nowe samochody, nowa strategia marki i nowe globalne hasło komunikacyjne -Mitsubishi zaprezentuje ambitne zamierzenia podczas Salonu Samochodowego w Tokio Kryje się za tym samochód, design i stylistyka oraz technologia, ale nowa propozycja to znacznie więcej…  Studium Mitsubishi e-Evolution Concept nie jest „tylko” kolejnym nowym samochodem, to przede wszystkim (nowy) początek...