teaser.jpg

Mistrzowska oferta 2016 – nowa kampania reklamowa Mitsubishi Motors

W Aktualności , ASX
Opublikowano 21 cze 2016

Pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. Działania promocyjne mają za zadanie poinformowanie klientów o możliwości zyskania 7 000 zł przy zakupie modelu Mitsubishi ASX oraz 8000 zł w przypadku nowego Mitsubishi Outlander 2016, zachęcenie do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media, prasy i stacji radiowych.

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX oraz nowego Mitsubishi Outlander 2016, co zachęci ich do wizyty na stronie marki oraz w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors i odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi. Klienci decydując się na zakup modelu ASX zyskają 7 000 zł, natomiast na zakupie Outlandera – 8 000 zł.

Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasę i radio. Reklama radiowa w wersji 15-sekundowej jest emitowana w 40 stacjach ogólnopolskich i regionalnych.

Kampanię „Mistrzowska oferta 2016” przygotowały na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors agencje Starcom, Imagine i Netkata.

Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/mistrzowska_oferta/.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się