MMNA_EclipseCross_Red_Ext_ Front34_Composite3_16x7.5.jpg

wydarzenia

premiery

Eclipse Cross

Made in Japan

Innowacyjność

100 lat Mitsubishi Motors

lider 4x4

Mitsubishi zaprezentowało Eclipse Cross w cieniu całkowitego zaćmienia słońca

W o Mitsubishi , Aktualności
Opublikowano 22 sie 2017

Mieszkańcy Ameryki Północnej mogli wczoraj na żywo uczestniczyć w tak niezwykłym wydarzeniu, jak całkowite zaćmienie Słońca. To niezapomniane zjawisko można było obserwować na całym obszarze USA po raz pierwszy od 99 lat. Dzięki koncernowi Mitsubishi Motors, który prowadził transmisję na żywo i był wyłącznym sponsorem programu "Wielkie Amerykańskie Zaćmienie” w kanale ABC News Amerykanie mieli okazję zobaczyć zaćmienie na tzw. „Ścieżce Zaćmienia” („Path of Totality”) na terenie Stanów Zjednoczonych. Nawiązując do faktu, że „Eclipse” po angielsku oznacza „zaćmienie” firma Mitsubishi Motors zaprezentowała przy tej okazji swój nowy model Eclipse Cross. 


Mitsubishi Eclipse Cross zadebiutował w telewizyjnym programie "Good Morning America" emitowanym wczoraj na żywo na Time Square w Nowym Jorku. Mitsubishi Motors był też wyłącznym sponsorem programu "Wielkie Amerykańskie Zaćmienie” w kanale ABC News, pokazującym na żywo przebieg całkowitego zaćmienia Słońca w USA. Klip filmowy z nowym Eclipse Cross oraz 5 spotów promocyjnych zostało wyemitowanych w kulminacyjnym momencie, kiedy Księżyc w pełni zasłonił widok Słońca oraz przez cały przebieg zaćmienia. 


Jako część akcji marketingowej skupionej wokół debiutu nowego Mitsubishi Eclipse Cross 2018, japoński koncern zaprosił do miasta Salem w stanie Oregon 10 influencerów z całego świata, aby podzielili się tym doświadczeniem z wierną publicznością. 

Aby obejrzeć i pobrać filmy do publikacji wystarczy kliknąć na linki: Eclipse Cross i całkowite zaćmienie słońca w pętli czasu , Eclipse Cross w cieniu całkowitego zaćmienia słońca


Widzowie mogli po raz pierwszy obejrzeć produkcyjny egzemplarz modelu Eclipse Cross ponieważ Mitsubishi pokazało oba „zaćmienia” w tym samym czasie. Nagrania z całego wydarzenia zostaną wykorzystane w globalnej akcji marketingowej i będą wyświetlane podczas Los Angeles Auto Show, gdzie Mitsubishi Eclipse Cross będzie miał swoją premierę w Ameryce Północnej. 


"To była bezprecedensowa okazja pod względem marketingowym i nie mogliśmy jej nie wykorzystać” powiedziała Francine Harsini, dyrektor ds. Marketingu MMNA. "To wielki rok dla nas w Mitsubishi Motors i rozpoczęcie kampanii nowego Eclipse Cross, w tym samym czasie kiedy doszło do całkowitego zaćmienia Słońca było strzałem w dziesiątkę. To było nieziemskie wydarzenie”. 


Nowe Mitsubishi Eclipse Cross trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej na początku 2018 roku. W Europie, w tym w Polsce zadebiutuje w grudniu bieżącego roku. Aby dowiedzieć się więcej na temat Mitsubishi Eclipse Cross warto odwiedzić stronę https://nowyeclipsecross.mitsubishi.pl 


Mitsubishi Motors North America, Inc. Mitsubishi Motors North America, Inc., (MMNA) odpowiada za badania i rozwój, marketing oraz sprzedaż Mitsubishi Motors w Stanach Zjednoczonych. MMNA sprzedaje samochody Mistubishi w poprzez sieć około 360 placówek dealerskich. MMNA jest liderem w opracowywaniu bardzo oszczędnych, niedrogich samochodów z silnikami benzynowymi, wykorzystując swoją wiodącą wiedzę na temat pojazdów z napędem elektrycznym do konstruowania przyszłych modeli EV i PHEV. Rok 2017 oznacza 100-lecie produkcji samochodów Mitsubishi. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do odwiedzin na stronie WWW.media.mitsubishicars.com 

* Spółka utworzona wspólnie przez Japan Storage Battery Co., Ltd. i Yuasa Corporation w 2004 roku


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się