Biografia prezesa i dyrektora wykonawczego MMC pana Tetsuro Aikawa
Tetsuro Aikawa - Prezydent, Dyrektor ds. operacyjnych (COO), Dyrektor Reprezentacyjny MMC Imię, nazwisko Tetsuro Aikawa Urodzony 17 kwietnia 1954 Wykształcenie marzec 1978 - Ukończenie Uniwersytetu Tokijskiego, Wydział Inżynierii Morskiej Kariera zawodowa czerwiec 2014 - Prezydent, Dyrektor ds. operacyjnych (COO), Mitsubishi Motors Corporation kwiecień 2011...
Aktualne i historyczne informacje na temat MMC - Geneva Motor Show 2015
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION Ogólne informacje * Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) z siedzibą w Tokio w Japonii jest globalnym producentem pojazdów oraz członkiem grupy Mitsubishi zrzeszającej przedsiębiorstwa, które sprzedają i serwisują pojazdy segmentu mini („Kei-car”), minivany, SUV-y, samochody dostawcze, pickupy oraz samochody osobowe w ponad 160 krajach. ...
O 45% więcej aut Mitsubishi w Polsce!
Od stycznia 2014 polski oddział Mitsubishi notuje systematyczny wzrost zainteresowania samochodami ze znakiem Trzech Diamentów. Styczeń bieżącego roku okazał się jeszcze lepszy, niż ten przed rokiem, gdyż na nowe auta spod znaku Trzech Diamentów zdecydowało się w pierwszym miesiącu tego roku 659 klientów co daje ponad 45% wzrost sprzedaży.
Dalszy ciąg dobrej passy Mitsubishi Motors
DALSZY CIĄG DOBREJ PASSY MITSUBISHI MOTORS Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) opublikowała wyniki finansowe i handlowe za pierwsze 9 miesięcy roku finansowego 2014 (FY2014 3Q), kończącego się 31 marca 2015, a także zaktualizowaną prognozę dotyczącą całego roku. ...
Znakomity rok dla Mitsubishi - Polska piątym rynkiem w Europie!
MITSUBISHI MOTORS W EUROPIE - 136.928 AUT i 28% WZROSTU W 2014 ROKU, POLSKA PIĄTYM RYNKIEM STAREGO KONTYNENTU! Kończąc ważny dla siebie rok w Europie (40 lat oficjalnej działalności + powrót do zysków w roku finansowym 2013), firma Mitsubishi Motors Corporation kontynuowała wzmacnianie swojej pozycji na tym kontynencie, zwiększając sprzedaż o 28%, do 136.928 samochodów (w porównaniu...
Nowy program dla klientów flotowych
Projekt o nazwie Serwisowy Program Flotowy ma na celu poprawienie jakości obsługi a w konsekwencji zwiększenie poziomu zadowolenia klientów instytucjonalnych. Do nowego programu obsługi posprzedażnej mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku Trzech Diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w przeciągu ostatnich 3 lat lub planują taki zakup. ...
Wirtualna Elektra prezentuje Mitsubishi i-MiEV
Wirtualna postać to interaktywna animacja dowolnej postaci lub przedmiotu poruszanego na żywo za pomocą urządzeń skanujących ruchy człowieka. Postać taka słyszy, widzi i może na żywo rozmawiać z widzami będącymi uczestnikami prezentacji. ...
Globalny wzrost sprzedaży MMC w roku fiskalnym 2010
– Rok fiskalny 2010 (kwiecień 2010-marzec 2011) Produkcja: dane ze świata i z Japonii Całkowita wartość produkcji w roku fiskalnym 2010 wyniosła 1 185 723 sztuki, czyli o 25,8% więcej niż w roku fiskalnym 2009. ...
Plany produkcyjne i dostępność aut po trzęsieniu ziemi
Plany produkcji na kwiecień Od czasu katastrofy produkcja w MMC była na przemian wstrzymywana i rozpoczynana. Jednak ze względu na polepszoną sytuację obszarze zamówień części zamiennych, MMC wznowiło produkcję 18 kwietnia. ...
Idea Award dla Mitsubishi!
Film pod tytułem „Mitsubishi ASX: Japoński wzór doskonałości” towarzyszył wprowadzeniu na polski rynek nowego auta typu crossover spod znaku Trzech Diamentów. Był nadawany na antenach wszystkich najważniejszych polskich stacji telewizyjnych, takich, jak TVP 1 i TVN oraz tematycznych stacji takich, jak TVN24, TVN Style i Discovery stanowił istotną część ogólnopolskiej kampanii...