Informacje dla mediów

Znakomity rok dla Mitsubishi - Polska piątym rynkiem w Europie!

MITSUBISHI MOTORS W EUROPIE - 136.928 AUT i 28% WZROSTU W 2014 ROKU, POLSKA PIĄTYM RYNKIEM STAREGO KONTYNENTU!   Kończąc ważny dla siebie rok w Europie (40 lat oficjalnej działalności + powrót do zysków w roku finansowym 2013), firma Mitsubishi Motors Corporation kontynuowała wzmacnianie swojej pozycji na tym kontynencie, zwiększając sprzedaż o 28%, do 136.928 samochodów (w porównaniu...


Nowy program dla klientów flotowych

Projekt o nazwie Serwisowy Program Flotowy ma na celu poprawienie jakości obsługi a w konsekwencji zwiększenie poziomu zadowolenia klientów instytucjonalnych. Do nowego programu obsługi posprzedażnej mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku Trzech Diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w przeciągu ostatnich 3 lat lub planują taki zakup. ...


Wirtualna Elektra prezentuje Mitsubishi i-MiEV

Wirtualna postać to interaktywna animacja dowolnej postaci lub przedmiotu poruszanego na żywo za pomocą urządzeń skanujących ruchy człowieka. Postać taka słyszy, widzi i  może na żywo rozmawiać z widzami będącymi uczestnikami prezentacji. ...


Globalny wzrost sprzedaży MMC w roku fiskalnym 2010

– Rok fiskalny 2010 (kwiecień 2010-marzec 2011) Produkcja: dane ze świata i z Japonii Całkowita wartość produkcji w roku fiskalnym 2010 wyniosła 1 185 723 sztuki, czyli o 25,8% więcej niż w roku fiskalnym 2009. ...


Plany produkcyjne i dostępność aut po trzęsieniu ziemi

Plany produkcji na kwiecień Od czasu katastrofy produkcja w MMC była na przemian wstrzymywana i rozpoczynana. Jednak ze względu na polepszoną sytuację obszarze zamówień części zamiennych, MMC wznowiło produkcję 18 kwietnia. ...


Idea Award dla Mitsubishi!

Film pod tytułem „Mitsubishi ASX: Japoński wzór doskonałości” towarzyszył wprowadzeniu na polski rynek nowego auta typu crossover spod znaku Trzech Diamentów. Był nadawany na antenach wszystkich najważniejszych polskich stacji telewizyjnych, takich, jak TVP 1 i TVN oraz tematycznych stacji takich, jak TVN24, TVN Style i Discovery stanowił istotną część ogólnopolskiej kampanii...


Kto pokieruje nową spółką Mitsubishi Motors i Nissana

Utworzenie spółki stanowi element umowy podpisanej w grudniu 2010 roku, która miała na celu rozszerzenie zakresu współpracy między obiema firmami. Junichi Endo, obecnie piastujący w firmie Nissan stanowisko starszego wiceprezesa, został mianowany dyrektorem generalnym, a Shinichi Kurihara – dotychczas członek wyższej kadry kierowniczej w firmie Mitsubishi Motors, obejmie etat...


Nowy program działań prośrodowiskowych

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła stworzenie średnioterminowego programu na rzecz ochrony środowiska naturalnego „Mitsubishi Motors Environment Initiative Program 2015”, który dotyczył będzie ekologicznych działań koncernu. ...


Rozwój Mitsubishi w Chinach

Firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oraz Guangzhou Automobile Group Co., Ltd. (GAC Group), z których każda posiada odpowiednio 14,59% i 29,0% udziałów w GAC Changfeng Motor Co., Ltd. (GAC Changfeng), podpisały porozumienie (Memorandum of Understanding – MOU) zmierzające do przekształcenia GAC Changfeng w nową spółkę komandytową (nowa spółka typu joint-venture) należącą...


Nowy Prezes Zarządu Mitsubishi w Polsce

„To były cztery bardzo owocne lata. W tym czasie Mitsubishi ponad czterokrotnie zwiększyło swoją sprzedaż na polskim rynku ” – podsumował Prezes Yamada przekazując swe obowiązki Panu Ooku i żegnając się z kierownictwem i pracownikami MMC Car Poland. ...