teaser.jpg

Outlander

premiery

o Mitsubishi

Nowy Outlander finalistą konkursu Best Buy Kelley Blue Book!

W Aktualności
Opublikowano 26 paź 2015
MITSUBISHI OUTLANDER MODEL 2016 NOMINOWANY PRZEZ KELLEY BLUE BOOK KBB.COM DO FINAŁU KONKURSU O TYTUŁ BEST BUY!
 
Nowe Mitsubishi Outlander model 2016 z jego śmiałą, nową stylizacją i niemal setką ulepszeń konstrukcyjnych, zostało finalistą w segmencie średniej wielkości SUV w konkursie 2016 Kelley Blue Book kbb.com o tytuł Best Buy. W konkursie 2016 Kelley Blue Book kbb.com, w którym do finału zakwalifikowano 49 spośród 300 pojazdów, tytuł Best Buy będzie przyznawany samochodom z nowego roku modelowego dostępnym na rynku północnoamerykańskim, które zostaną uznane za najbardziej warte zakupu. 
 
„Uwzględniając, że ponad 300 nowych modeli samochodów kwalifikuje się do udziału w konkursie 2016 Kelley Blue Book kbb.com o tytuł Best Buy, jesteśmy dumni widząc Outlandera w gronie najlepszych 49 finalistów, co wyraźnie świadczy o ocenie wartości Mitsubishi Outlandera dokonanej przez medium cieszące się zaufaniem zarówno branży, jak i konsumentów” - powiedział Don Swearingen, wiceprezes Mitsubishi Motors North America. „Postanowiliśmy uczynić z Outlandera groźnego konkurenta w swojej klasie i jak widać, osiągnęliśmy ten cel.”
 
Finaliści zostali nominowani na podstawie zestawu kryteriów, które pozwalają określić ogólną jakość i wartość pojazdu, kierując się metodologią i doświadczeniem zespołu eksperckiego redakcji Kelley Blue Book. Zwycięzcy są wybierani po trwających cały rok ocenach i analizach różnych danych, między innymi cen wywoławczych i transakcyjnych pojazdów, pięcioletnich kosztów użytkowania (w tym spadku wartości, ubezpieczenia, utrzymania, finansowania, paliwa, opłat i podatków od nowych samochodów), opinii konsumentów oraz ogólnych wyników sprzedaży samochodów i wyników sprzedaży klientom indywidualnym.
 
Po zakończeniu etapu ewaluacji finalistów, w każdej z 12 kategorii zostanie wybrany jeden pojazd, a jeden z nich otrzyma tytuł Best Buy 2016 w klasyfikacji generalnej. „Outlander to początek nowego kierunku wyznaczonego przez markę Mitsubishi, a po 19 kolejnych miesiącach wzrostów sprzedaży mierzonych rok do roku mamy powody wierzyć, że jest to zaledwie pierwszy krok na drodze do odbudowy naszej pozycji na rynku amerykańskim, który to krok wykonaliśmy konsekwentnie oferując wysokiej jakości samochody dobrze odpowiadające oczekiwaniom klientów” – uważa Don Swearingen.
 
Wyniki konkursu 2016 Kelley Blue Book KBB.com Best Buy zostaną ogłoszone w listopadzie. Po dodatkowe informacje zapraszamy na strony Kelley Blue Book KBB.com: http://www.kbb.com/car-news/all-the-latest/2016-best-buy-awards-nominees/2000012520/.
 
O Mitsubishi Motors North America, Inc.
Mitsubishi Motors North America, Inc., (MMNA) odpowiada za całość prac badawczo-rozwojowych, produkcję, marketing, sprzedaż i usługi finansowe świadczone dla Mitsubishi Motors w Stanach Zjednoczonych. MMNA sprzedaje samochody osobowe, crossovery i SUV-y poprzez sieć około 380 salonów dealerskich. MMNA jest liderem w tworzeniu bardzo efektywnych, przystępnych cenowo samochodów z silnikami benzynowymi, a korzystając z eksperckiej wiedzy w dziedzinie akumulatorowych samochodów elektrycznych, firma pracuje nad rozwojem przyszłych modeli samochodów elektrycznych i hybrydowych. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Mitsubishi Motors News Bureau pod numerem telefonu +1-888-560-6672 lub na internetowej stronie media.mitsubishicars.com.
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w. 175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się