teaser.jpg

wydarzenia

o Mitsubishi

Aż 21% można zyskać z Mitsubishi!

W Aktualności
Opublikowano 07 maj 2015
RAPORT OTOMOTO.PL - AŻ 21% ZYSKU DLA KLIENTÓW ASO MITSUBISHI!
 
Właściciele samochodów marki Mitsubishi, którzy serwisują swoje pojazdy w autoryzowanych placówkach tej marki zyskają najwięcej przy sprzedaży samochodu. Jak pokazuje raport otomoto.pl, dzięki serwisowaniu auta Mitsubishi w autoryzowanej stacji tej marki posiadacze samochodów spod znaku Trzech Diamentów uzyskują cenę aż o 21% wyższą, niż osoby, które zdecydowały się na usługi w niezależnych warsztatach. Mitsubishi okazało  się pod tym względem najlepszą marką wśród 19 popularnych i drugą w całym badaniu – po uwzględnieniu także 5 marek luksusowych.
 
Raport otomoto.pl – 1. i 2. Miejsce Mitsubishi
Raport sprawdzający różnice w cenach samochodów serwisowanych w autoryzowanych stacjach serwisowych (ASO) i niezależnych warsztatach, został sporządzony przez największy polski portal z ofertami sprzedaży i kupna samochodów, na podstawie ogłoszeń umieszczonych w tym portalu w 2014 roku 
 
Celem raportu (dostępnego na stronie http://wybieramaso.pl/) było porównanie cen konkretnych modeli w zależności od tego, czy  były one serwisowane w autoryzowanym serwisie czy warsztacie niezależnym. Analiza uwzględnia 24 marki -  19 popularnych i 5 z segmentu premium. Średnia różnica w cenie samochodów serwisowanych w ASO w porównaniu do tych obsługiwanych przez niezależne warsztaty biorąc pod uwagę wszystkie 24 marki wyniosła 11%, dla marek wolumenowych - 10%, 17% dla marek premium i aż 21% dla samochodów marki Mitsubishi. Oznacza to, że sprzedając samochód klienci autoryzowanych serwisów średnio uzyskają cenę wyższą o ponad 5 tysięcy złotych. W przypadku sprzedaży pojazdu marki Mitsubishi właściciele zyskają przy odsprzedaży aż 10 903 zł więcej, niż gdyby serwisowali swoje auto w nieautoryzowanym serwisie. Dzieje się tak dlatego, że osoby kupujące samochód z drugiej ręki bardzo wysoko cenią bezpieczeństwo, którego gwarantem jest pewne pochodzenie oraz udokumentowana historia przeglądów i napraw tych zaawansowanych technologicznie pojazdów, które odbywają się zgodnie z najsurowszymi standardami japońskiego producenta. 
 
Dlaczego klienci chcą dopłacać 11 000 zł? 
Kupujący są w stanie zapłacić niemal 11 000 zł więcej za samochód serwisowany w ASO Mitsubishi, gdyż zdają sobie sprawę z tego, że przeglądy i serwisy wykonywane są z użyciem oryginalnych podzespołów najwyższej jakości przy wykorzystaniu dokumentacji oraz specjalistycznych narzędzi i oprogramowania przez wyspecjalizowanych fachowców. Są oni w stałym kontakcie z producentem a dzięki systematycznym szkoleniom ich kwalifikacje są doskonalone a wiedza i umiejętności regularnie weryfikowane za sprawą skomplikowanych testów i egzaminów praktycznych. Specjalistyczna wiedza pozwala na szybką diagnozę i naprawę oraz pomaga unikać błędów. Zastosowanie niewłaściwych lub słabych jakościowo części i materiałów może mieć poważne konsekwencje i  negatywnie wpływać na zużycie najważniejszych podzespołów w aucie, a także narazić na nieskuteczne, ale kosztowne naprawy. Autoryzowane serwisy Mitsubishi dają klientom 2-letnią gwarancję na części i wykonane usługi, co pozwala uniknąć dodatkowych kosztów.
 
Części tańsze o 20% 
Warto przypomnieć, że niedawno ceny na oryginalne części zamienne Mitsubishi Motors spadły aż o 20%. Mniej kosztują teraz zarówno części karoseryjne, jak i mechaniczne a ich liczba sięga kilkuset tysięcy pozycji. Obniży to znacznie koszty bezpiecznych i fachowych napraw usterek mechanicznych oraz wszelkich uszkodzeń nadwozia aut marki spod znaku Trzech Diamentów. 
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ 

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się