teaser.jpg

L200

Pajero

ASX

Lancer Ralliart

Outlander PHEV

Lancer

Pajero Sport

Space Star

Colt

Lancer Sedan

Outlander

Lancer Sportback

Lancer Evolution X

o Mitsubishi

Jakość i bezpieczeństwo Mitsubishi o 2o% taniej!

W Aktualności
Opublikowano 01 kwi 2015
JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO MITSUBISHI O 20% TANIEJ!
 
 
Polski oddział Mitsubishi Motors ma dla polskich klientów dobrą wiadomość: ceny na oryginalne części zamienne tej marki, objęte 2-letnią gwarancją producenta spadły aż o 20%. Obniżka dotyczy zarówno części karoseryjnych, jak i mechanicznych i dotyczy kilkuset tysięcy pozycji. Pozwoli to szerszej grupie właścicieli nie tylko nowych, ale także używanych aut marki spod znaku Trzech Diamentów na bezpieczne i fachowe naprawy pojazdów. 
 
Cała gama
Nowy, o 20% niższy cennik dotyczy ogromnej gamy części karoseryjnych i mechanicznych do wszystkich modeli Mitsubishi – od niedostępnych już w Polsce, ale dobrze znanych modeli takich, jak Colt, Carisma czy Galant przez popularne nowe pojazdy Mitsubishi Lancer, ASX, Outlander (także II generacji), do terenowego Pajero i pickupa L200. Pozwoli to na tańsze naprawy usterek mechanicznych oraz wszelkich uszkodzeń nadwozia z użyciem niezawodnych części Mitsubishi Motors.
 
Jakość i bezpieczeństwo 
Oprócz niższej ceny części i gwarancji Mitsubishi Motors na oryginalne podzespoły najwyższej jakości, właściciele zyskują trudną do przecenienia pewność bezpiecznej i fachowej naprawy w autoryzowanym serwisie tej marki, która przebiega zgodnie z najsurowszymi standardami jakości japońskiego producenta. Warto pamiętać, że wysoko wykwalifikowani i wyspecjalizowani pracownicy autoryzowanych stacji serwisowych Mitsubishi Motors są w stałym kontakcie z producentem i korzystają z pełnej dokumentacji oraz specjalistycznych, niezwykle kosztownych narzędzi i oprogramowania. Dzięki systematycznym szkoleniom ich kwalifikacje są doskonalone a wiedza i umiejętności regularnie weryfikowane za sprawą skomplikowanych testów i egzaminów praktycznych. Specjalistyczna wiedza pozwala na szybką diagnozę i naprawę, a także pomaga unikać błędów. Użycie niewłaściwych lub słabych jakościowo części i materiałów może mieć poważne konsekwencje i  negatywnie wpływać na zużycie najważniejszych podzespołów w aucie, a także narazić na nieskuteczne, ale kosztowne naprawy. Fachowcy z autoryzowanych serwisów sieci Mitsubishi Motors pracują według rygorystycznych norm dotyczących jakości pracy, szkoleń i obsługi klientów, którzy mają możliwość oceny pracy serwisu. Uwagi są wnikliwie analizowane,  dzięki czemu jakość pracy serwisu jest stale doskonalona.
 
Wyższa wartość przy odsprzedaży
Serwisowanie i naprawy w autoryzowanych serwisach Mitsubishi Motors dają także pewność, że książka serwisowa auta będzie prowadzona starannie i rzetelnie. Dzięki temu, przy sprzedaży auta, klienci mogą uzyskać za nie wyższą cenę, ponieważ kupujący ma gwarancję, że dane zawarte w książce serwisowej są zgodne z rzeczywistością.
 
2-letnia gwarancja
Autoryzowane serwisy Mitsubishi dają klientom 2-letnią gwarancję na części i wykonane usługi, co pozwala uniknąć dodatkowych kosztów. Więcej szczegółów na temat 20% obniżki cen części Mitsubishi można znaleźć na stronie www.mitsubishi.pl , gdzie można także znaleźć najbliższy autoryzowany serwis tej marki. 
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ 
1

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się