teaser.jpg

Space Star

Pajero

Lancer Sedan

ASX

Outlander

Lancer Sportback

Outlander PHEV

o Mitsubishi

Lancer

Dobry październik!

Opublikowano 17 lis 2014
SPRZEDAŻ MITSUBISHI W POLSCE DO LISTOPADA WZROSŁA O 60%! 
 
Polski oddział Mitsubishi notuje systematyczny wzrost zainteresowania samochodami ze znakiem Trzech Diamentów. Od stycznia do końca października aż 4639 nabywców wyjechało z salonów tej marki nowym Mitsubishi, co daje aż 60% wzrost w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Prym wiedzie crossover ASX a drugą lokatę w rankingu zajmuje dobrze znane i cenione przez Polaków Mitsubishi Outlander. Dobra passa japońskiej marki jest zasługą premier nowych i odświeżonych modeli ASX, Outlander, Space Star oraz Outlander PHEV - ich zaawansowania technicznego, wysokiej jakości, wyglądu i dynamiki w połączeniu z bardzo atrakcyjnymi cenami. 
 
Najpopularniejsze w Polsce Mitsubishi – model ASX w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy tego roku zdobył 2116 klientów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Na zakup Mitsubishi Outlandera zdecydowało się w tym czasie 1180 osób – niemal trzykrotnie więcej, niż w analogicznym okresie 2013 roku.  Większym zainteresowaniem cieszył się także model Lancer – wersja Sedan zanotowała 54% wzrost sprzedaży, sprzedaż Lancera Sportback  zwiększyła o 64% a Lancer Evolution potroił wynik sprzed roku. Aż o 140% wzrosła liczba nabywców terenowego modelu Mitsubishi Pajero. 
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ 
 

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się