Outlander PHEV w nowej kampanii reklamowej Mitsubishi!
Opublikowano 04 lis 2014
NIEZWYKŁY OUTLANDER PHEV W NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ!
Polski oddział Mitsubishi Motors rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową promującą modele Mitsubishi Outlander oraz Outlander PHEV, który jest pierwszym na świecie hybrydowym SUV-em z elektrycznym napędem na 4 koła i doładowaniem zewnętrznym.
Kampanię, którą zobaczymy w listopadzie na ekranach telewizorów i w internecie, obejmie także stacje radiowe.
Wizerunkowy spot telewizyjny (https://www.youtube.com/watch?v=otOnFydwQ0E) będzie miał na celu wzmocnienie prestiżu obu modeli i budowanie pozycji Mitsubishi Motors jako eksperta od najnowocześniejszych technologii. Pokazując nowe Mitsubishi Outlander PHEV - pierwszą ładowaną zewnętrznie elektryczną hybrydę z napędem 4x4 - producent ma także na celu utwierdzenie adresatów działań marketingowych w przekonaniu o wyjątkowości samochodów Mitsubishi.
W spocie telewizyjnym podkreślono atrakcyjną ofertę na zakup samochodu w leasingu 102% Santander Consumer Multirent. Natomiast komunikacja w internecie oraz radio zostanie uzupełniona o korzystną cenę zakupu Outlandera z silnikiem benzynowym.
Adaptacją spotu telewizyjnego oraz produkcją i kreacją spotu radiowego zajęła się agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Agencja IMAGINE na potrzeby tej akcji przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w internecie.
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/