teaser.jpg

Space Star

premiery

o Mitsubishi

Kto kupuje Mitsubishi Space Star?

Opublikowano 24 wrz 2014
KTO KUPUJE MITSUBISHI SPACE STAR?
 
 
W trzy tygodnie po swojej polskiej premierze, nowy model Mitsubishi Space Star trafił już do pierwszych 160 klientów. Połowa klientów wybrała żywe, kontrastowe kolory nadwozia, takie, jak zielony, niebieski i  czerwony, podczas, gdy reszta nabywców zdecydowała się na stonowane barwy. Potwierdza to fakt, że nowy pojazd jest doceniany zarówno przez młodych, jak i dojrzałych nabywców. 
 
„Analiza kolorów nadwozia pokazuje, że ten lekki, zwrotny, dynamiczny a jednocześnie niezwykle oszczędny i przystępny cenowo model trafia w gusta zarówno młodych ludzi, jak i osób starszych. Cieszymy się z tego, że nowy Space Star  bardzo podoba się młodym osobom, które wybierają żywe, kontrastowe barwy a świadczy o tym fakt, że najpopularniejszymi kolorami wśród nabywców tego modelu są czerwony i niebieski.” – mówi Adam Męciński - szef działu marketingu i sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors. 
 
„Dobrze świadczy o modelu Space Star fakt, że dzięki swoim zaletom, bogatemu wyposażeniu i atrakcyjnej cenie jest w stanie sprostać potrzebom wielu grup odbiorców – w tym także rodzin i osób po 50. roku życia, którzy wybierają raczej kolor grafitowy, czarny, biały i srebrny.” – dodaje Męciński. 
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/ 
1

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się