Niemal 70% wzrostu sprzedaży Mitsubishi w Polsce!
Opublikowano 15 wrz 2014
NIEMAL 70% WZROST SPRZEDAŻY W POLSCE!
Marka Mitsubishi Motors w bieżącym roku mocno zyskuje na popularności w Polsce – przez pierwszych osiem miesięcy na nowy samochód spod znaku Trzech Diamentów zdecydowało się aż 70% więcej klientów, niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Do zakupu Mitsubishi skłoniła polskich klientów gama nowych i odświeżonych modeli tej marki, oferowanych w bardzo konkurencyjnych cenach. Bestsellerem jest crossover Mitsubishi ASX a na drugim miejscu w rankingu sprzedaży plasuje się znany SUV Mitsubishi Outlander.
Od początku stycznia do końca sierpnia 2014 roku z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechały 3424 samochody tej marki, co oznacza blisko 70% wzrost. Najpopularniejszy model - Mitsubishi ASX trafił aż do 1542 klientów, podwajając wynik z ubiegłego roku. Drugi w tabeli sprzedaży model - Outlander zyskał 914 klientów – ponad 4-krotnie więcej, niż w tym samym okresie 2013 roku. Znacząco zwiększyła się sprzedaż trzeciego najczęściej kupowanego modelu Mitsubishi – Lancera: Lancer Sedan zanotował 87% wzrost, 52% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu. 2,5-krotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o ponad 11% większy, niż w ciągu pierwszych 8 miesięcy ubiegłego roku.
„Cieszymy się, że nasze tegoroczne premiery: Mitsubishi ASX 2015, Outlander 2014, ASX RalliArt, L200 2015 a od niedawna także hybrydowy Outlander PHEV i nowe Mitsubishi Space Star 2015 są tak ciepło przyjęte przez polskich klientów. Nie ustajemy w staraniach, aby nasza oferta wraz z cenami odpowiadały oczekiwaniom nabywców z tego ważnego rynku.” – skomentował Yasuyuki Oyama - Prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
1