Blisko 50% wzrost sprzedaży w Polsce i nagroda za świetne wyniki
Opublikowano 21 lip 2014
NIEMAL 50% WIĘCEJ KLIENTÓW MITSUBISHI W POLSCE
i NAGRODA ZA DOSKONAŁĄ SPRZEDAŻ!
Polski oddział Mitsubishi Motors zanotował niemal 50% wzrost sprzedaży w pierwszej połowie bieżącego roku. Bestsellerem okazało się odświeżone Mitsubishi ASX a modelem, który cieszył się największą dynamiką wzrostu był renomowany SUV Mitsubishi Outlander. Już po raz trzeci w swej historii firma otrzymała niezwykle cenną nagrodę Excellent Sales Growth Award przyznawaną corocznie przez Prezesa Mitsubishi Motors Corporation z siedzibą w Tokio. Nagroda jest wyrazem uznania dla wyników sprzedaży, jakie firma osiągnęła w roku fiskalnym 2013.
Znakomita pierwsza połowa roku
W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku sprzedano 2380 nowych aut Mitsubishi, co stanowi prawie 50% wzrost. Największym powodzeniem cieszyło się Mitsubishi ASX, które znalazło 1091 nabywców, notując ponad 70% zwyżkę sprzedaży. Aż 3,5-krotnie zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Outlandera, który trafił do 665 klientów. O 86% zwiększyła się sprzedaż Lancera Sedan, 67% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się ponad trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu Mitsubishi. Ponad dwukrotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o niemal 10% większy, niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku.
Excellent Sales Growth Award
Świetne rezultaty Mitsubishi Motors w Polsce docenił Prezes MMC w Tokio przyznając polskiemu oddziałowi nagrodę za bardzo dobre wyniki sprzedaży. Oceniano zarówno wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, jak i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku. W specjalnym liście do Zarządu MMC Car Poland Prezes Mitsubishi Motors Corporation Osamu Masuko napisał: „Bardzo dziękuję polskiemu zespołowi za dobre wyniki i współpracę na rzecz rozwoju Mitsubishi Motors. Cieszę się, że mogę przekazać to cenne wyróżnienie w uznaniu dla wytężonej pracy polskiej załogi i jej osiągnięć. Nowy rok fiskalny 2014, pomimo zaostrzającej się konkurencji, przynosi zwiększone zainteresowanie modelami Mitsubishi, zatem życzę rekordu sprzedaży w 2014 roku.” – dodał.
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/