teaser.jpg

L200

Pajero

ASX

Outlander PHEV

Lancer

Pajero Sport

Space Star

wydarzenia

Lancer Sedan

Outlander

Lancer Sportback

Lancer Evolution X

o Mitsubishi

Prawie 30% wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce!

Opublikowano 27 maj 2014

Polski oddział firmy Mitsubishi Motors zanotował blisko 30% wzrost sprzedaży w ciągu pierwszych 4 miesięcy bieżącego roku. Największą popularnością cieszyły się crossover Mitsubishi ASX  i  reprezentujący segment SUV Mitsubishi Outlander. Tak dobre wyniki firma zawdzięcza prezentacji gamy odświeżonych modeli i atrakcyjnej polityce cenowej.

 
Od stycznia do końca kwietnia polscy klienci kupili 1663 samochody spod znaku Trzech Diamentów – to o niemal 30% więcej niż przed rokiem. Pozycję bestsellera już od 2011 utrzymuje w Polsce – podobnie, jak w Europie Mitsubishi ASX – ceniony przez klientów za ładną sylwetkę, dynamiczne, lecz oszczędne silniki i przestronne, funkcjonalne wnętrze. W ciągu pierwszych 4 miesięcy tego roku ASX trafił do 747 klientów notując blisko 42% wzrost sprzedaży. Tuż za nim plasuje się Mitsubishi Outlander, na zakup którego zdecydowało się 559 osób – to 3,5-krotnie więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.


Trzecią pozycję w rankingu zajmują modele Lancer  - wersja Sedan z ponad 50% wzrostem sprzedaży, Sportback (+47%) i Lancer Evolution (+134%). Terenowe Mitsubishi Pajero zdobyło aż o 56% więcej klientów, dobrze sprzedaje się też model Pajero Sport, który w odświeżonej wersji z roku modelowego 2014 właśnie debiutuje w polskich salonach.

„Ofensywa rozpoczęta jesienią ubiegłego roku zaczyna przynosić wymierne efekty. Dzięki odświeżonej gamie modelowej – Outlanderowi, ASX, Pajero i Lancerowi 2014 i nowym, konkurencyjnym cenom, coraz większe grono klientów decyduje się zaufać japońskiej marce Mitsubishi. Cieszymy się tym bardziej, że przed nami jeszcze tegoroczne premiery: Outlander PHEV - pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na 4 koła i oszczędny, atrakcyjny cenowo miejski model Mitsubishi Space Star. Już tego lata klienci będą mogli obydwa te modele przetestować i kupić w polskiej sieci placówek Mitsubishi Motors.” – komentuje pan Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.  

Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
 


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się