teaser.jpg

Space Star

wydarzenia

Global Small

o Mitsubishi

Czołowe lokaty modelu Space Star

W Aktualności
Opublikowano 03 cze 2013

– Trzecie miejsce w konkursie European Auto Bild Design Award 2013
– Najlepszy wynik wśród japońskich producentów w swoim segmencie
– 200 tyś. czytelników i 91 pojazdów do wyboru

Świeżo po debiucie Mitsubishi Space Star już okupuje czołowe lokaty w europejskim rankingu stylistyki grupy Auto Bild.
 
Zajmując trzecie miejsce Mitsubishi Space Star wypada najlepiej wśród wszystkich japońskich producentów i daje się wyprzedzić jedynie dwóm europejskim producentom.
 
Ocenie poddano 91 modeli pogrupowanych w sześciu kategoriach.

W głosowaniu udział wzięło 200 tyś. czytelników 15 europejskich magazynów motoryzacyjnych należących do grupy Auto Bild.

Mitsubishi Space Star znalazło się w kategorii pojazdów małych i kompaktowych konkurując w tej klasie z 16 modelami.
 
W Niemczech Mitsubishi Space Star dostępne jest z bazowym silnikiem 1.0 (52 kW / 71 KM) i jednostką o pojemności 1,2 litra (59 kW / 80 KM). Obie te benzynowe jednostki napędowe są wyjątkowo paliwooszczędne i emitują niewielkie ilości CO2.
 
Mniejszy silnik w połączeniu z systemem wyłączania silnika na postoju (AS&G) zadowala się 4 litrami paliwa na 100 km (w cyklu mieszanym EU), emitując 92 g CO2 na kilometr, a większy motor spala 4,3 l/100 km (emisja CO2 100 g/km).
 
Data polskiej premiery modelu Mitsubishi Space Star zostanie podana w późniejszym terminie.
 
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
 

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się