Nowy globalny, kompaktowy sedan Mitsubishi Attrage zadebiutuje w lipcu w Tajlandii
Opublikowano 21 maj 2013
- Efektowny, nowy model otrzymał nazwę Attrage
Bangkok, 21 maja 2013 roku. Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że w lipcu tego roku w Tajlandii zadebiutuje globalny, kompaktowy sedan nowej generacji o nazwie Mitsubishi Attrage*1 Nowe Mitsubishi Attrage spełnia wymogi projektu Eco-car Project*2 , wdrożonego przez rząd tego kraju i będzie produkowane w trzeciej i najnowocześniejszej fabryce MMC “Laem Chabang Industrial Estate” w prowincji Chonburi w Tajlandii.
*1:Nawiązuje do angielskiego słowa attractive - atrakcyjny
*2:Warunki przystąpienia do projektu to: spalanie bazujące na europejskich metodach kalkulacji to najwyżej 5L/100KM (20km/L), spełnianie normy EURO4, inwestycja w produkcję w Tajlandii i wartości powyżej 5 miliardów tajskich bhatów i produkcja ponad 100,000 samochodów rocznie po piątym roku produkcji
Najważniejsze cechy
Stylistyka Mitsubishi Attrage w idealny sposób podkreśla najistotniejsze cechy globalnego, kompaktowego sedana nowej generacji dzięki:
* krótkiej przedniej części nadwozia, która zapewnia doskonałą widoczność do przodu
* zwinności przy manewrowaniu i najmniejszy w klasie promień zawracania - 4.8 metra
* płynnym proporcjom bocznej części nadwozia, które nadają mu opływowy kształt i pozwalają stworzyć jedną z najbardziej przestronnych kabin pasażerskich w klasie
* dynamicznej linii bocznej, która wznosi się w kierunku tylnej części nadwozia.
* zwinności przy manewrowaniu i najmniejszy w klasie promień zawracania - 4.8 metra
* płynnym proporcjom bocznej części nadwozia, które nadają mu opływowy kształt i pozwalają stworzyć jedną z najbardziej przestronnych kabin pasażerskich w klasie
* dynamicznej linii bocznej, która wznosi się w kierunku tylnej części nadwozia.
Mitsubishi Attrage będzie wyróżniać się wydajnością paliwową na poziomie 22 km/litr*3, co stanowi jeden z lepszych rezultatów w tej klasie. Tak niskie zużycie paliwa osiągnięto dzięki bezkompromisowej redukcji wagi oraz
* lekkiej konstrukcji nadwozia typu RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) - to rozwiązanie najlżejsze w klasie ze względu na zastosowanie stali o wysokiej odporności na rozciąganie.
* lekkiemu i kompaktowemu silnikowi o pojemności 1.2 litra MIVEC, z systemem zmiennych faz rozrządu
* przekładni CVT z układem kinematycznych kół zębatych lub 5-biegowej skrzyni manualnej
* znakomitym własnościom aerodynamicznym, które umożliwiły uzyskanie współczynnika oporu powietrza CD na poziomie 0.29 – to wartość najlepsza w klasie
* lekkiemu i kompaktowemu silnikowi o pojemności 1.2 litra MIVEC, z systemem zmiennych faz rozrządu
* przekładni CVT z układem kinematycznych kół zębatych lub 5-biegowej skrzyni manualnej
* znakomitym własnościom aerodynamicznym, które umożliwiły uzyskanie współczynnika oporu powietrza CD na poziomie 0.29 – to wartość najlepsza w klasie
*3:Kalkulacja bazująca na NEDC (New European Driving Cycle)
Mitsubishi Attrage dostarcza kierowcy niezapomnianych wrażeń z jazdy dzięki swojej dynamice, zwinności i komforcie prowadzenia, które są rezultatem niskiej wagi pojazdu oraz dobrej stabilności. Wysoki komfort podróżowania pasażerów uzyskano za sprawą wyżej umieszczonych siedzisk, dużych otworów drzwiowych, które ułatwiają zajmowanie miejsca w kabinie, oraz dużej ilości miejsca na nogi dla osób siedzących z tyłu.
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/