Space Star/Mirage z tytułem samochodu Roku na Filipinach
Opublikowano 13 maj 2013
Mitsubishi Mirage (w Europie nazywane Mitsubishi Space Star) zostało Samochodem Roku 2012-2013 na Filipinach (COTY-P). Model japońskiego producenta pokonał sześćdziesięciu dziewięciu pretendentów do tej prestiżowej nagrody, którą przyznała grupa Car Award Group, Inc. (CAGI).
Mitsubishi Mirage/Space Star zostało docenione za doskonałą wartość rynkową, przemyślaną konstrukcję oraz hojne wyposażenie. Najbogatsze wersje wyposażeniowe modelu Mirage/Space Star oferują takie elementy podnoszące komfort eksploatacji, jak przycisk start/stop rozrusznika czy instalowany w punkcie dilerskim opcjonalny system audio z ekranem dotykowym oraz nawigacją satelitarną GPS. Auto zadebiutowało na rynku filipińskim w listopadzie 2012 roku i od razu zyskało pochlebne opinie z uwagi na doskonałe osiągi i przystępną cenę. Co więcej, samochód ten jest również oszczędny i wydajny paliwowo.
"Z prawdziwą przyjemnością odebraliśmy statuetkę 'Car of the Year'. Wierzę, że Mitsubishi Mirage/Space Star zasługuje na to wyróżnienie, które potwierdza doskonałą jakość naszego produktu i świadczy o jego wysokiej przydatności. Cechy te zostały również docenione przez klientów, ponieważ model Mirage jest jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w kraju," powiedział Hikosaburo Shibata, prezes i dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors Philippines Corp."Obiecujemy, że firma Mitsubishi Motors spełni swoje obietnice, oferując nabywcom pojazdy trafiające w ich gusta. Nasze produkty wyróżniają się światowej klasy elementami wyposażenia, wysoką jakością wykonania oraz właściwościami jezdnymi dającymi radość z podróżowania," dodał Shibata.
Firma MMPC otrzymała również nagrody w innych kategoriach. W kategorii 'Podstawowych Samochodów Subkompaktowych' zwyciężył Mirage/Space Star GLS MT, natomiast w klasie SUV-ów najlepszy okazał się model Montero (Pajero) Sport 3.0 V6 GLS.
Ferman Lao, prezes grupy CAGI, przyznał, że w sezonie 2012-2103 jurorzy COTY-P nie mieli łatwego zadania podczas podejmowania decyzji. "Nie chodzi jedynie o liczbę samochodów, które musieliśmy przetestować. Każdy nowy model wprowadzany na rynek odznacza się coraz wyższą jakością i bardziej konkurencyjną ceną, dlatego wybór był trudny," powiedział Ferman Lao.
O CAGI
W skład grupy CAGI wchodzi ponad 60 dziennikarzy motoryzacyjnych z Filipin, którzy każdego roku przeprowadzają testy konsumenckie samochodów, aby wyróżnić najlepsze nowe modele oferowane na lokalnym rynku. Pojazdy ubiegające się o nagrodę są oceniane pod względem jakościowym i technicznym. W teście jakości wykonania jurorzy oceniają komfort podróżowania samochodem, jego wygląd i ogólne wrażenia z eksploatacji. Z kolei próba techniczna ma na celu sprawdzenie osiągów pojazdu, czyli przyspieszenia, drogi hamowania i właściwości jezdnych.
W skład grupy CAGI wchodzi ponad 60 dziennikarzy motoryzacyjnych z Filipin, którzy każdego roku przeprowadzają testy konsumenckie samochodów, aby wyróżnić najlepsze nowe modele oferowane na lokalnym rynku. Pojazdy ubiegające się o nagrodę są oceniane pod względem jakościowym i technicznym. W teście jakości wykonania jurorzy oceniają komfort podróżowania samochodem, jego wygląd i ogólne wrażenia z eksploatacji. Z kolei próba techniczna ma na celu sprawdzenie osiągów pojazdu, czyli przyspieszenia, drogi hamowania i właściwości jezdnych.
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/