Lancer 2012 już w salonach
Opublikowano 08 maj 2012
W ofercie polskich autoryzowanych stacji spod znaku Trzech Diamentów znalazł się już Lancer z roku modelowego 2012. Zmiany objęły zarówno wnętrze, jak i nadwozie pojazdu, który zyskał na komforcie i jakości. Dzięki poważnym zmianom konstrukcyjnym w silnikach uzyskano znaczącą redukcję emisji CO2 i zużycia paliwa. W Lancerze 2012 pojawił się także nowy system bezpieczeństwa Brake Override System.
Lepsza jakość, wyższy komfort
We wnętrzu Lancera z roku modelowego 2012 zastosowano nowy materiał obiciowy przednich drzwi, nowe wzory tapicerek i nowe panele dekoracyjne.
We wnętrzu Lancera z roku modelowego 2012 zastosowano nowy materiał obiciowy przednich drzwi, nowe wzory tapicerek i nowe panele dekoracyjne.
Nieznaczne zmiany zewnętrzne objęły spojler Lancera Sportback, który skrócono o 19 cm, nowe kolory nadwozia oraz nowe wzory aluminiowych obręczy kół i kołpaków.
Oszczędny i przyjazny środowisku
Znaczące modyfikacje wprowadzono w obydwu benzynowych silnikach: zarówno tym o pojemności 1.8 litra i mocy 140 KM, jak i jednostce o pojemności 1.6 litra i mocy 117 KM, ale także jednostce Diesla o pojemności 1.8 litra i mocy 150 KM. Zmiany te umożliwiły znaczne zmniejszenie redukcji CO2 i zużycia paliwa.
Znaczące modyfikacje wprowadzono w obydwu benzynowych silnikach: zarówno tym o pojemności 1.8 litra i mocy 140 KM, jak i jednostce o pojemności 1.6 litra i mocy 117 KM, ale także jednostce Diesla o pojemności 1.8 litra i mocy 150 KM. Zmiany te umożliwiły znaczne zmniejszenie redukcji CO2 i zużycia paliwa.
Bezpieczniejszy
W celu podniesienia bezpieczeństwa jazdy i zapewnienia skutecznego hamowania, gdy kierowca jednocześnie naciśnie pedały przyspieszenia i hamulca, wprowadzono nowy system priorytetu hamowania (Brake Override System). W takiej sytuacji system redukuje moc silnika, zachowując wysoką sprawność hamowania.
W celu podniesienia bezpieczeństwa jazdy i zapewnienia skutecznego hamowania, gdy kierowca jednocześnie naciśnie pedały przyspieszenia i hamulca, wprowadzono nowy system priorytetu hamowania (Brake Override System). W takiej sytuacji system redukuje moc silnika, zachowując wysoką sprawność hamowania.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/