teaser.jpg

wydarzenia

Lancer Sedan

Lancer Sportback

o Mitsubishi

Lancer

Złota Idea dla reklamy Lancera

W ASX
Opublikowano 11 kwi 2012

Film reklamujący Mitsubishi Lancera, stworzony na zlecenie polskiego oddziału marki spod znaku Trzech Diamentów, zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim plebiscycie Idea Awards 2011. To sukces tym większy, że film wyprodukowany na bazie materiałów z centrali Mitsubishi, jest dziełem polskich twórców. To już druga Idea dla Mitsubishi – w ubiegłym roku wyróżniono w konkursie reklamę promującą model ASX.

Spot reklamujący Lancera miał za zadanie promocję modelu Lancer poprzez podkreślenie jego najważniejszych cech: niezawodności, bezpieczeństwa i komfortu oraz atrakcyjnej ceny. Przy pomocy elektronicznego „skanera” prześwietlał poruszający się po mieście samochód, ukazując jego kluczowe zalety. Był nadawany w październiku 2011 roku na antenach najważniejszych polskich stacji telewizyjnych, takich, jak TVP 1, TVN, Polsat, TVN 24, TVP Info, stanowiąc trzon kampanii reklamowej, która pojawiła się także w ogólnopolskiej prasie oraz lokalnych stacjach radiowych.
 
„Ten sukces jest dla nas szczególnie ważny, gdyż film wyprodukowany na bazie materiałów z naszej centrali jest dziełem polskich twórców. Miejskie otoczenie, w którym pokazano Lancera, to komputerowa animacja stworzona przez specjalistów z polskiej agencji Schulz Brand Friendly.” – podkreśla Magdalena Gałek odpowiedzialna za marketing i reklamę w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
 
„Cieszymy się, że nasz spot telewizyjny został doceniony nie tylko przez fachowe i liczne jury , ale także przez internautów. Co najistotniejsze, skłoniła ona wielu klientów do wizyty w salonie a efekty są widoczne w wynikach sprzedaży.” – podsumowuje Gałek.
 
Mitsubishi Lancer to jeden z dwóch najpopularniejszych modeli Mitsubishi w Polsce. Od debiutu rynkowego najnowszej generacji Lancera do końca marca 2012 roku sprzedano w naszym kraju blisko 11 000 takich samochodów.
 
Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy i jedyny, w którym nagradzani są reklamodawcy i marketingowcy. Celem organizatorów jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku, poprzez wyróżnianie najlepszych z nich.
 
W XXI edycji konkursu wzięło udział ponad 500 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach MODA I URODA, MOTORYZACJA, MEDYCYNA oraz PRODUKTY I USŁUGI, składających się z następujących podkategorii: TV, PRASA, OUTDOOR. W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie jury, w którego skład wchodzi ponad pięćdziesięciu dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.
 
Nagrodzony Złotą Ideą 2011 film reklamujący Mitsubishi Lancera można obejrzeć klikając na link:
 
 
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się