Nowy serwis Mitsubishi w Łodzi
Opublikowano 28 lip 2011
Po otwarciu nowej placówki serwisowej łódzcy klienci mają już do dyspozycji 2 nowoczesne salony Mitsubishi Motors, które świadczą także pełen zakres usług serwisowych.
Firma Satall działa na lokalnym rynku motoryzacyjnym już od 33 lat. Współpraca z Mitsubishi Motors rozpoczęła się w 2007 roku. Dotąd Satall prowadził salon z serwisem przy ulicy Liściastej 104 oraz salon przy ulicy Kolumny 3 a teraz ten ostatni punkt został rozbudowany i świadczy także usługi serwisowe.
Nowy punkt serwisowy o powierzchni niemal 400 m2 jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00. Serwis oferuje stanowisko elektryczne do bieżących napraw, trzy stanowiska do naprawy mechanicznej - dwa podnośniki i kanał wraz z linią diagnostyczną, co umożliwia pełną diagnostykę zawieszenia i układu hamulcowego oraz wykonanie geometrii.
Nowy punkt serwisowy o powierzchni niemal 400 m2 jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00. Serwis oferuje stanowisko elektryczne do bieżących napraw, trzy stanowiska do naprawy mechanicznej - dwa podnośniki i kanał wraz z linią diagnostyczną, co umożliwia pełną diagnostykę zawieszenia i układu hamulcowego oraz wykonanie geometrii.
Satall zapewnia pełen pakiet usług serwisowych: przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis mechaniczny, opon, klimatyzacji, diagnostykę silników. Firma współpracuje z towarzystwami ubezpieczeniowymi zapewniając szybkie i bezgotówkowe naprawy powypadkowe.
Nowa placówka spod znaku Trzech Diamentów dysponuje doświadczoną i wyspecjalizowaną kadrą mechaników i doradców w dziedzinie obsługi serwisowej.
Zgodnie ze standardami firmy Mitsubishi Motors stacja Satall dysponuje samochodem zastępczym dla klientów.
Sieć autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors w Polsce ulega systematycznej modernizacji. Obecnie składa się ona z 39 przedstawicielstw handlowych i 42 punkty serwisowych, na terenie całego kraju. Łącznie pracuje w tych placówkach ponad 1000 osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem oraz zapewniających mu pomoc serwisową.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/