teaser.jpg

o Mitsubishi

Dobry pierwszy kwartał i rekordowy rok fiskalny MMC w Polsce

W Aktualności , ASX , L200
Opublikowano 07 kwi 2011

Rekordowy rok fiskalny 2010
Od kwietnia 2010 roku do marca 2011 roku sprzedano 10 151 samochodów spod znaku Trzech Diamentów, co przyniosło niemal 15% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2009 roku obrachunkowego.

Najpopularniejszym modelem okazał się Lancer, który trafił do 3090 odbiorców (Lancer Sportback – 1927 aut, Lancer Sedan – 1119 aut, Lancer Evolution 44 auta). Na drugim miejscu uplasował się Outlander, na zakup którego zdecydowało się 2787 klientów.
 
Trzecie miejsce zajął nowy model ASX, który pomimo debiutu w lipcu 2010 roku zdobył aż 2240 klientów. Kolejne modele w rankingu to Colt (1261 sztuk) i  L200 (617 sztuk).
 
Styczeń-marzec 2011
Od stycznia do marca 2011 roku klienci kupili 1751 samochodów Mitsubishi, co oznacza prawie 9% wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku.
Bestsellerem nadal pozostaje Lancer, którego zakupiło 550 klientów (292 Lancery Sportback – o 26% więcej niż przed rokiem, 253 Lancery Sedan – wzrost o 140% i 5 Lancerów Evolution).
 
Na drugie miejsce w zestawieniu awansował nowy crossover Mitsubishi ASX, którego wybrało 496 klientów. Tuż za nim uplasował się Colt, zdobywając 408 nabywców (Colt 5-drzwiowy - 353 sztuki, o 31% więcej, Colt 3-drzwiowy -55 aut –  10% wzrost sprzedaży).
 
W pierwszym kwartale bieżącego roku klienci odebrali także pierwszych 8 egzemplarzy elektrycznie napędzanego samochodu Mitsubishi i-MiEV. To pierwszy i jak na razie jedyny seryjnie produkowany pojazd elektryczny dostępny na polskim rynku.
 
Marzec 2011
W marcu z salonów Mitsubishi wyjechało nowymi samochodami 720 klientów, co przekłada się na  54% wzrost sprzedaży w porównaniu do tego samego miesiąca 2010 roku.
 
Najpopularniejszym modelem marca był Lancer, trafiając do 255 klientów (sprzedano 142 Lancery Sportback – o 56% więcej, 110 Lancerów Sedan – ponad trzykrotny wzrost i 3 Lancery Evolution). Na drugim miejscu w tabeli sprzedaży znalazł się Mitsubishi Colt, na zakup którego zdecydowało się 150 nabywców (125 Coltów 5-drzwiowych – ponad 5-krotny wzrost, 25 modeli 3-drzwiowych- więcej o niemal 200%).149 klientów zakupiło model ASX a 128 kierowców opuściło salony Mitsubishi za kierownicą Outlandera.
 
„Jesteśmy zadowoleni z dużego zainteresowania modelami Lancer i Colt, które zawdzięczają  swej stylistyce i dobrej opinii, którą się cieszą w połączeniu z dobrą ofertą cenową. ” – powiedział Adam Męciński dyrektor sprzedaży i marketingu polskiego oddziału firmy Mitsubishi Motors. „Rok 2011 jest pierwszym pełnym rokiem sprzedaży nowego crossovera ASX, który jest świetnie oceniany przez klientów. Ten rok powinien też przynieść zwiększenie sprzedaży pickupa L200, który jako jedyny model w naszej ofercie daje przy zakupie przedsiębiorcom możliwość pełnego odliczenia 23% podatku VAT.” – dodał Męciński.
 
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się