teaser.jpg

L200

wydarzenia

Outlander

o Mitsubishi

Outlander i L200 nagrodzone

W L200
Opublikowano 31 sty 2011

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Badanie zostało zrealizowane na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii.
 
Mitsubishi Outlander otrzymał najwięcej wskazań w kategorii Samochody Osobowe – Segment D a pickup Mitsubishi L200 zwyciężył w kategorii Samochody Dostawcze.
„Z naszych badań wynika, że klienci cenią Outlandera przede wszystkim za dobre własności jezdne, stylistykę nadwozia, bezpieczeństwo i pojemne, funkcjonalne wnętrze. L200 ze swoją użytecznością, dobrymi parametrami terenowymi i zaawansowanym napędem na 4 koła, pozwalającym na wykorzystywanie go zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych, jest uważane za najlepszy pickup dla właścicieli małych przedsiębiorstw i dużych klientów instytucjonalnych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i budowlanego a także dla służb leśnych i  ratowniczych.” - informuje Adam Męciński - dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.
 
Mitsubishi Outlander jest obecnie najlepiej sprzedającym się SUV-em w Polsce – w ubiegłym roku klienci zdecydowali się na zakup 3429 takich pojazdów, co dało 9% zwiększenie sprzedaży w stosunku do 2009 roku.
 
Mitsubishi L200 jest także liderem w swoim segmencie – w 2010 roku sprzedano 624 takie pojazdy, czyli o 9% więcej niż przed rokiem.
 
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się