teaser.jpg

L200

wydarzenia

o Mitsubishi

L200 Pickupem Roku 2011

W L200
Opublikowano 16 gru 2010

Po otrzymaniu wyróżnienia Pick-up of the Year 2011 przyznawanego przez ceniony, branżowy magazyn „What Van?” firma Mitsubishi Motors może świętować po raz piąty z rzędu. Statystyka jest imponująca, bowiem tegoroczne zwycięstwo jest dla MMC 15 triumfem w ostatnich 18 latach.


Dzięki innowacyjnej technologii, stylistyce oraz parametrom i możliwościom, jakie oferuje napęd 4x4 model L200 od wielu lat jest liderem w swym segmencie, a jego obecny udział w brytyjskim rynku pickupów wynosi imponujące 32,6%.


„Mitsubishi L200 po raz kolejny utrzymał tytuł pickupa roku przyznawany przez magazyn „What Van?” i nie jest to żadnym zaskoczeniem – komentuje Paul Barker, redaktor naczelny czasopisma. – Wszechstronna oferta modelu nie ma sobie równych. Znajdziemy tu praktyczne, funkcjonalne wersje z pojedynczą lub podwójną kabiną, a wszystkie dostępne odmiany prezentują się i prowadzą najlepiej na rynku.”


„To wyróżnienie to dla nas zaszczyt, który jednocześnie umacnia pozycję modelu L200, jako ulubionego modelu użytkowników pojazdów dostawczych” – podsumowuje Lance Bradley, dyrektor wykonawczy firmy Mitsubishi Motors UK.


Odświeżone Mitsubishi L200 pojawiło się na polskim rynku w kwietniu 2010 roku. Zmiany stylizacyjne uczyniły sylwetkę samochodu bardziej masywną. Zmodernizowany model zapewnia lepszą funkcjonalność (przeprojektowana platforma ładunkowa dla wersji Club Cab, czyli półtorej kabiny), większy komfort (nowe wnętrze i elementy wyposażenia) i bardziej zaawansowaną technologię (nowa przekładnia automatyczna, niższy poziom emisji CO2).

System napędu 4x4 Super Select 4WD oferowany w Mitsubishi L200 daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości, na dowolnej nawierzchni.
 
W 2010 roku Mitsubishi L200 awansował na pozycję najlepiej sprzedającego się pickupa w Polsce (sprzedaż styczeń-wrzesień 2010- IBRM Samar).
 
Od stycznia do końca listopada sprzedano 561 takich pojazdów, czyli o  6% więcej niż w tym samym okresie 2009 roku, pomimo spadku sprzedaży notowanego w segmencie pickupów.
 
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się