Mitsubishi Motors Corporation (MMC) całkowicie odnowiło swój światowy portal internetowy "Mitsubishi Motors Global Website" www.mitsubishi-motors.com, zawierający najważniejsze informacje o firmie i samochodach spod znaku Trzech Diementów. Utworzono specjalną część, adresowaną do dzieci, które mogą wirtualnie zwiedzić fabryki, przetestować auta, poddać je testom zderzeniowym, próbom w tunelu aerodynamicznym i na torze wyścigowym. Wcześniej, w kwietniu tego roku uruchomiono nową wersję japońskiego portalu MMC.
Nowy światowy portal firmy cechuje logiczny, przejrzysty układ tematyczny i bogatsza treść. Są na nim dostępne rozdziały dostępne wcześniej tylko w japońskiej wersji portalu. Oprócz wyczerpujących informacji na temat samochodów i ich historii, jak również misji, wizji i filozofii firmy, klienci mogą tam znaleźć szczegóły dotyczące najważniejszych osiągnięć i rozwiązań technicznych Mitsubishi, informacje z dziedziny projektowania i wzornictwa, plany firmy na najbliższe lata, jak również informacje dla inwestorów i akcjonariuszy, takie jak wyniki finansowe i lista osób z zarządu firmy. Dostęp do poszukiwanych informacji jest łatwiejszy, dzięki udoskonalonej nawigacji.
W nowej kategori "Mitsubishi Motors Spirit" (Duch Mitsubishi Motors) umieszczono wiele ciekawych stron, w tym poświęconych konstruowaniu samochodów.
Wprowadzono kategorię "Discoveries" (Odkrycia), dzięki której można między innymi zbudować modele samochodów Mitsubishi: obecnych, historycznych i specjalnych – rajdowych i wyścigowych.
Szczególnie interesująca jest część witryny przeznaczona dla dzieci - Mitsubishi Kids’ Car Museum. Dowiadują się one między innymi, jak projektuje się samochody, w jaki sposób są one testowane, jak wyglądają fabryki samochodów, jak działa silnik i układ napędowy samochodu, jak pojazdy są transportowane na inne kontynenty. Ważną częścią jest rozdział na temat ochrony środowiska i nowoczesnych systemach bezpieczeństwa. Informacje w komiksowej formie są ilustrowane krótkimi filmikami.