teaser.jpg

o Mitsubishi

Excellent Sales Growth Award dla Polski

W o Mitsubishi , Aktualności
Opublikowano 16 cze 2010

Nagroda jest wyrazem uznania dla znakomitych wyników sprzedaży, jakie firma osiągnęła w roku fiskalnym 2009, który zakończył się 31 marca 2010 roku. Bieżący rok także napawa optymizmem: pomimo wyraźnego spadku na rynku nowych samochodów maj przyniósł marce spod znaku Trzech Diamentów prawie 3% wzrost sprzedaży. W tym roku - od stycznia do maja -  Outlander nadal pozostaje najpopularniejszym SUV-em w Polsce. W tym okresie L200 został niekwestionowanym liderem wśród pickupów, detronizując tym samym Nissana Navara.    

Sprzedaż w roku fiskalnym 2009 (04.2009 - 03.2010)


W minionym roku fiskalnym 2009 Mitsubishi w Polsce sprzedało 8744 samochody, zwiększając swoją sprzedaż o 36% a udział w rynku tej marki wzrósł o 40% (z 1,91% do 2,66%) i jest jednym z największych na świecie. O niemal 60% wzrosła sprzedaż Outlandera, którego kupiło 3365 klientów. Największy wzrost sprzedaży zanotował model Lancer Sportback, który trafił do prawie dwukrotnie większej grupy odbiorców (1984 osób). 1301 osób zdecydowało się na zakup Lancera Sedan, co daje 20% wzrost sprzedaży a 1269 klientów - o 23% więcej niż przed rokiem - nabyło model Mitsubishi Colt. O 13% wzrosło też zainteresowanie terenowym modelem Mitsubishi Pajero, który trafił do 185 klientów.

Korzystny trend w maju 2010


W maju sprzedano 802 nowe auta Mitsubishi, co stanowi prawie 3% wzrost. Największym powodzeniem cieszył się Outlander, który znalazł 272 nabywców, notując 32% zwyżkę sprzedaży. O 33% zwiększyła się sprzedaż Lancera Sedan, o 100% Lancera Evolution, 3,5-krotnie większa liczba osób kupiła Colta w wersji 5-drzwiowej, ponad dwukrotnie więcej klientów zdecydowało się na zakup Colta 3-drzwiowego a rezultat L200 powiększył się 122%.  

Outlander nadal najpopularniejszym SUV-em


Outlander, który w ubiegłym roku kalendarzowym był najlepiej sprzedającym się SUV-em w Polsce nadal święci tryumfy. W tym roku - w okresie od stycznia do końca maja - utrzymał on bowiem pozycję lidera w segmencie. Nowy Mitsubishi Outlander zadebiutował w listopadzie 2009 roku. 

L200 – nowy lider wśród pickupów

 

Mitsubishi L200 pokonując Nissana Navara awansował na pozycję lidera w segmencie pickupów w okresie od stycznia do maja bieżącego roku. Od kwietnia 2010 roku w polskich salonach Mitsubishi Motors jest już dostępny odświeżony model L200 z nową, automatyczną skrzynią biegów. Mitsubishi L200 jest jedynym pickupem na rynku, oferującym zaawansowany system napędu na 4 koła, który ma zastosowanie nie tylko w terenie, ale także na drogach asfaltowych.
 

Excellent Sales Award


 
Znakomite rezultaty Mitsubishi w Polsce docenił przyznając polskiemu oddziałowi MMC nagrodę za świetne wyniki sprzedaży. Oceniano zarówno wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, jak i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku. Polska jest jednym z dwóch krajów w Europie, które otrzymały to najwyższe wyróżnienie. 
W specjalnym liście do Zarządu MMC Car Poland Prezes Mitsubishi Motors Corporation Osamu Masuko napisał: „Bardzo dziękuję polskiemu zespołowi za kolejny znakomity rok i wspaniałą współpracę na rzecz rozwoju Mitsubishi Motors. Cieszę się, że nowy rok fiskalny 2010, który jest dla nas niezwykle ważny dobrze się rozpoczął i życzę polskiemu zespołowi kolejnych sukcesów i nagród.”
 
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Kingą Lisowską tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl  Dla przedstawicieli mediów przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/

  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się