Grand Prix dla stoiska auto GT Mitsubishi Motors na Warsaw Moto Show 2016
Auto GT - warszawska autoryzowana stacja firmy Mitsubishi Motors otrzymała nagrodę Grand Prix za najlepsze stoisko podczas wystawy motoryzacyjnej Warsaw Moto Show 2016, która w miniony weekend zgromadziła ponad 150 000 zwiedzających.
Mitsubishi 4x4 i dobra zabawa
W miniony weekend aż 150 000 wielbicieli motoryzacji miało okazję, by podziwiać najciekawsze modele producentów samochodów podczas wystawy Warsaw Moto Show 2016. Zwiedzający oceniali także wszystkie ekspozycje i głosowali na najlepsze z nich. Grand Prix za najlepsze stoisko otrzymała ekspozycja firmy Auto GT – autoryzowanej placówki Mitsubishi Motors, na której zademonstrowano najnowszą generację pickupa – Mitsubishi L200 w wyjątkowej wersji Monster oraz legendarnego Mitsubishi Pajero w specjalnej odsłonie - Adventure. Obydwa samochody przygotowano do jazdy w trudnym terenie. Specjalną wersję pickupa L200 o wiele mówiącej nazwie Monster zbudowano we współpracy z prawdziwym ekspertem off-roadu, pilotem i kierowcą rajdowym Rafałem Martonem, który kilkunastokrotnie brał udział w słynnym rajdzie Dakar, między innymi jako pilot Adama Małysza. Przygotowany z myślą o jeździe w trudnym terenie samochód w rzucającej się w oczy, pomarańczowo-czarnej kolorystyce dodatkowo wyposażono w pakiet akcesoriów do jazdy terenowej. W jego skład wchodzi zestaw sprężyn i amortyzatorów, który podnosi zawieszenie auta o 2,5 cm, , aluminiowe, 17-calowe obręcze kół z oponami typu MT oraz reflektory dalekosiężne w technologii LED. Zawieszenie Mitsubishi Pajero Adventure aż o 5 cm podnosi zestaw sprężyn i amortyzatorów Ironman +2. Wśród dodatkowych akcesoriów znajdziemy tu także snorkel Safari, aluminiowe, 18-calowe obręcze kół z oponami typu AT firmy Yokohama, bagażnik dachowy ARB oraz 4 reflektory dalekosiężne Max Tel. Obydwa auta wyposażono w wyciągarki Superwinch Tiger Shark 9500 z liną syntetyczną i ślizgiem oraz płytą montażową oraz komplet stalowych, 5-milimetrowych osłon silnika, skrzyni biegów i reduktora.
Wielką popularnością zwiedzających cieszyła się foto- i gif budka, która umożliwiała zrobienie zdjęć oraz filmików gif i publikowanie ich w czasie rzeczywistym na portalach społecznościowych.