Mitsubishi ogłosi nową strategię marki
Nowe samochody, nowa strategia marki i nowe globalne hasło komunikacyjne -
Mitsubishi zaprezentuje ambitne zamierzenia podczas Salonu Samochodowego w Tokio
Kryje się za tym samochód, design i stylistyka oraz technologia, ale nowa propozycja to znacznie więcej…
Studium Mitsubishi e-Evolution Concept nie jest „tylko” kolejnym nowym samochodem, to przede wszystkim (nowy) początek kolejnego rozdziału w historii marki.
… Ucieleśnienie nowej globalnej strategii MMC…
… Dowód ambicji MMC, by badać nową przyszłość – wewnątrz koncernu i poza nim.
… Powrót wewnętrznej istoty marki Mitsubishi:
- Tradycja i renoma Mitsubishi
- Osiągnięcia Mitsubishi w dziedzinie techniki i designu
- Globalna strategia Mitsubishi
- Więź Mitsubishi z swoimi klientami, stanowiącymi „Siłę Napędową” marki.
Kolejnym krokiem jest udział w konferencji prasowej Mitsubishi Motors w czasie Salonu Samochodowego w Tokio, która będzie miała miejsce 25 października w kompleksie wystawowo-konferencyjnym Tokyo Big Sight.
Z okazji 45. Salonu Samochodowego w Tokio MMC uruchamia specjalną stronę internetową ze specjalnym serwisem informacyjnym:
http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/motorshow/2017/tms2017/