EU18ECLIPSE_P1-2_LR.jpg

premiery

Eclipse Cross

innowacyjność

Wybierz własny kierunek - kampania reklamowa wprowadzająca Mitsubishi Eclipse Cross na rynek

W o Mitsubishi , Aktualności , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 19 kwi 2018

Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek zupełnie nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Działania reklamowe mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowy model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.

Nowe Mitsubishi Eclipse Cross, wyróżnia się sportową linią SUV-a coupe, znakomitymi osiągami, wyjątkową precyzją prowadzenia i bezpieczeństwem gwarantowanym przez układ kontroli napędu na 4 koła S-AWC. Nowy SUV oferuje ciche, komfortowe i świetnie rozplanowane wnętrze z panoramicznym, otwieranym dachem oraz innowacyjnymi układami sterowania i łączności.

„Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy mają odwagę, by się wyróżniać, doceniając ekstrawagancki charakter i sportową sylwetkę Mitsubishi Eclipse Cross. Przekaz ma na celu przedstawienie nowego modelu i zbudowanie jego wizerunku w oparciu o kluczowe cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi, jakimi są emocje, sportowy charakter i dynamika w połączeniu z bezpieczeństwem i komfortem”- komentuje Łukasz Wójcik dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi Eclipse Cross została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii była zaproszeniem klientów na Dni Otwarte, gdzie ten zupełnie nowy model miał swój rynkowy debiut. Firma na tę okazję przygotowała spot 15’’ emitowany w telewizji i radio. Drugi etap ma budować świadomość nowego modelu, wzmocnić wizerunek marki spod znaku Trzech Diamentów oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania zasadnicza wykorzystuje spoty 30’’ emitowane w TV, radiostacjach, VOD oraz YouTube.

Kampania jest realizowana w najbardziej efektywnych kanałach komunikacyjnych: TV, internecie, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasie i radio. Ponadto marka uruchomiła innowacyjną stronę https://www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross z konfiguratorem , który wykorzystuje format 360 stopni.

Kampania „Wybierz własny kierunek”, bazująca na ogólnoświatowym, wyróżniającym się spocie reklamowym, na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.

Nowe Mitsubishi Eclipse Cross jest w Polsce dostępne w 8 konfiguracjach, 5 wersjach wyposażenia i 7 kolorach nadwozia a ceny tego modelu startują obecnie od 89 990 zł. Szczegółowe informacje na temat nowego modelu Mitsubishi można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross

 

 


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się