Nowe centrum szkoleniowe Mitsubishi
Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że Mitsubishi Motors Tajlandia Co., Ltd. (MMTh), wyłączny producent i dystrybutor samochodów tej marki w Tajlandii, oficjalnie otworzył nowy ośrodek szkoleniowy, Akademię Edukacyjną w Pathum Thani. To kolejny przykład wielkiego zaangażowania firmy w podnoszenie jakości obsługi klientów.
W oficjalnej ceremonii otwarcia wziął udział Don Samitakasettrin, szef dystryktu Lamlukka i inni przedstawiciele powiązanych z projektem podmiotów oraz Osamu Masuko, dyrektor generalny Mitsubishi Motors Corporation.
Osamu Masuko powiedział: „Firma Mitsubishi Motors zawsze koncentrowała się na Tajlandii. Akademia Edukacyjna odzwierciedla nasze zaangażowanie w Tajlandii a dzieje się to w czasie wzrostu gospodarczego tego kraju.”
Oficjalna inauguracja Akademii Edukacyjnej odbyła się dzień po uroczystościach związanych z przekroczeniem 5 milionów pojazdów wyprodukowanych w Laem Chabang - tajlandzkiej fabryce Mitsubishi Motors.
„Akademia Edukacyjna odegra istotną rolę w zapewnianiu naszym pracownikom wiedzy i umiejętności, pozwalających im zrozumieć nowe trendy, których ostatecznymi adresatami będą kierowcy.” – dodał Masuko.
Realizację projektu Akademii Edukacji rozpoczęto we wrześniu 2017 r. Obecnie dwupiętrowy budynek o powierzchni użytkowej około 8 700 m2 jest częścią liczącej ponad 17 700 m? strefy Phathum Thani Mitsubishi Motors Thailand w Lamlukka.
Morikazu Chokki, prezes i dyrektor generalny firmy Mitsubishi Motors (Tajlandia) Co., Ltd. powiedział podczas ceremonii otwarcia: „Akademia Edukacyjna znacząco przyczyni się do rozwoju naszej kadry, koncentrując się na usprawnieniu sprzedaży i usług posprzedażnych”.
Obecnie z Akademii Edukacyjnej korzysta od 100 do 150 osób dziennie, w tym doradców serwisowych, techników, pracowników działów części zamiennych, konsultantów ds. sprzedaży, działów PR i innych pracowników Mitsubishi Motors w Tajlandii.
„Personel nie będzie tu kształcony wyłącznie pod kątem osiągania biegłości technicznej. Absolwenci będą cenieni jako pracownicy z ambicjami odkrywania (realizujący ideę „Ambition to Explore”). A wszystko po to, aby mogli wspierać naszych kierowców w odkrywaniu nowości i realizowaniu ambicji rozwoju” – podsumował Chokki.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.