"Nowa Gwiazda w mieście"- autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors wprowadza model Space Star 2018 na rynek.
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział Mitsubishi Motors we współpracy z agencją Juice.
Model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu - telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media. W ramach Filmowej Stolicy Lata reklamy Mitsubishi Space Star pojawią się w Kinie Samochodowym Mitsubishi przed wszystkimi projekcjami w całej Warszawie. Aby jeszcze bardziej podkreślić miejski charakter auta zaplanowano mural na ulicy Koszykowej, naprzeciwko popularnej w mieście Hali Koszyki, który namalowany zostanie przez firmę Good Looking Studio. Z przeznaczeniem dla mediów społecznościowych marki zostały wyprodukowane dwie sesje zdjęciowe we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim.
Nowe Mitsubishi Space Star, wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem, niskim zużyciem paliwa (4,1l/100 km), małym promieniem zawracania 4,6 m, solidną konstrukcją RISE, która odpowiada za bezpieczeństwo pojazdu oraz bogatym wyposażeniem. Samochód jest objęty 5-letnią gwarancją i atrakcyjny cenowo, ponieważ jego cena rozpoczyna się już od 39 990 zł.
"Kampanię Mitsubishi Space Star postanowiliśmy przygotować sami od początku. Dzięki zastosowaniu bardzo popularnego stylu pochodzącego z japońskich filmów animowanych anime wierzymy, iż nasza kampania będzie oryginalna i zauważalna wśród dość typowych reklam motoryzacyjnych w Polsce" - mówi Łukasz Wójcik, pomysłodawca kampanii oraz dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Kampania reklamowa Mitsubishi Space Star została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część odbywała się w telewizji w pierwszej połowie czerwca i wykorzystywała wszystkie stacje główne oraz tematyczne, dopasowane do grypy docelowej. Drugi etap wiąże się z obecnością na platformach video z portfolio TV (TVN, Ipla, TVP) oraz największych polskich portalach i sieciach reklamowych. Jednocześnie komunikacja odbywała się w radio, w ogólnopolskich stacjach z grupy Radia Zet, RMF i Agora Sieć. Z kampanią wiąże się stała obecność na największych portalach: Onet i WP.
W ramach kampanii na samochodzie prasowym, testowanym przez dziennikarzy, pojawił się wzór okleiny, który nawiązuje do kampanii i japońskiego miasta.
Nie zapominając o charakterystyce mediów społecznościowych firma Mitsubishi Motors Polska wyprodukowała dwie sesje zdjęciowe, z których jedna ukazuje model Space Star w warunkach miejskich, w znanych warszawskich miejscach, druga natomiast nawiązuje do podróży i dobrej zabawy w wakacje.
Pomysłodawcą spotu reklamowego i dyrektorem kreatywnym jest Łukasz Wójcik, który na co dzień piastuje stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy MMC Car Poland, generalnego przedstawiciela marki Mitsubishi Motors na polskim rynku. Za produkcję i animację spotu reklamowego odpowiada agencja Juice we współpracy z rysownikiem Przemkiem Widłem oraz rysownikiem Michałem Dziekanem. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Michał "Jurgen" Jaroszewicz (Juice Sound). Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom, a materiały do Internetu przygotowała agencja Digital Sunset.
Za materiały do kampanii w mediach społecznościowych odpowiadają Kinga Lisowska i Monika Kozłowska (MMC Car Poland), we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim i producentem Paweł Kuczyński-Gensler oraz agencją social media, Today.
Spot reklamowy można obejrzeć i pobrać tutaj:
Efekty sesji zdjęciowej będzie można obserwować stopniowo na kanałach social media marki:
Szczegółowe informacje na temat nowego modelu Mitsubishi można znaleźć na stronie:
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.