Niemal 100% wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce
Rośnie liczba właścicieli samochodów Mitsubishi w Polsce – w samym lipcu zanotowano niemal 100% wzrost sprzedaży tej japońskiej marki a w ciągu pierwszych 7 miesięcy tego roku blisko 37% więcej klientów zdecydowało się na zakup samochodu spod znaku Trzech Diamentów. Tak dobre wyniki są efektem dużego zainteresowania nowym SUV-em coupe Mitsubishi Eclipse Cross a także cenionymi modelami ASX i Outlander.
98,9% więcej Mitsubishi w lipcu, Eclipse Cross bestsellerem
Na szczycie lipcowego rankingu sprzedaży Mitsubishi znalazł się nowoczesny SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross, który kusi sportową sylwetką, oferując znakomite osiągi, wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz innowacyjne układy sterowania i łączności. Na drugim miejscu pod względem sprzedaży uplasował się znany crossover Mitsubishi ASX, na zakup którego zdecydowało się o blisko 17% więcej klientów. O niemal 5% wzrosła także sprzedaż pickupa Mitsubishi L200, niezwykle cenionego przez klientów za znakomity napęd na 4 koła i wygodę, jaką daje SUV.
Tempo rośnie z miesiąca na miesiąc
Podczas pierwszych siedmiu miesięcy tego roku do klientów trafiło 3128 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2292 auta) to aż o 37% więcej. Głównymi lokomotywami wzrostu były modele ASX, Outlander i Eclipse Cross a klienci ciepło przyjęli także przedwakacyjny debiut - miejskie Mitsubishi Space Star. Nie słabnie zainteresowanie terenową legendą – Mitsubishi Pajero, które zdobyło aż o 22% więcej klientów.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.