3StronyŚwiata_MitsubishiEclipseCross_fotPawelPorecki 16

OUTLANDER

ASX

Eclipse Cross

Bezpieczeństwo 4x4

Blisko trzykrotny wzrost rejestracji samochodów Mitsubishi w sierpniu

W o Mitsubishi , Aktualności , Space Star , ASX
Opublikowano 12 wrz 2018

Tegoroczny sierpień, w którym sprzedano ponad trzykrotnie więcej nowych samochodów Mitsubishi był rekordowym miesiącem w historii firmy a od początku roku klienci zarejestrowali ponad 54% więcej aut spod znaku Trzech Diamentów. Znakomite wyniki są zasługą dużego zainteresowania SUV-ami Mitsubishi ASX, Outlander i Eclipse Cross japońskiego producenta, będącego ekspertem w tym segmencie.

Blisko 200% więcej Mitsubishi w sierpniu, ponad 54% wzrost rok do roku
W sierpniu nabywcy zarejestrowali aż 840 samochodów marki Mitsubishi, co stanowi niemal 200% wzrost w stosunku do sierpnia 2017 roku. To najlepszy sierpień w dwudziestodwuletniej historii polskiego oddziału Mitsubishi Motors. Podczas pierwszych ośmiu miesięcy bieżącego roku do klientów trafiło 3968 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem (2573 auta w okresie od stycznia do sierpnia 2017 roku) to aż o 54% więcej. Listę bestsellerów otwiera model ASX a na drugim i trzecim miejscu plasują się Outlander i zupełnie nowy SUV coupe – Mitsubishi Eclipse Cross. Czwarte miejsce na liście zajmuje wprowadzony niedawno na rynek miejski model Mitsubishi Space Star.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się