Mitsubishi Outlander PHEV - 5 lat przed innymi graczami i nadal utrzymuje przewagę.
Dokładnie pięć lat temu światową karierę rozpoczął Mitsubishi Outlander PHEV. Sprzedaż detaliczna wystartowała w Holandii 21 października 2013 roku.
Wyjątkowa propozycja…
Rok po światowej premierze podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012 r. Mitsubishi Motors Corporation (MMC) odkryło nieznane lądy swoim pierwszym dwusilnikowym SUV-em z napędem 4x4, opartym na architekturze samochodów elektrycznych.
W tym czasie praktycznie nie istniała konkurencja w segmencie pojazdów hybrydowych typu plug-in, a auta elektryczne miały zasięg wystarczający na jazdę po mieście i nie dawały możliwości bezproblemowego podróżowania na dystansie ponad 800 km, co oferował rodziny Outlander PHEV.
… Nadal wyjątkowy
Pięć lat później pionierski model stał się liderem wśród samochodów hybrydowych typu plug-in w Europie, niezależnie od segmentu, marki lub typu nadwozia, z łączną sprzedażą 115 448 (do 30 września 2018 – dane MME) egzemplarzy w Europie, stając się bardziej popularny, niż pojazdy konkurentów, nawet na tak wymagających rynkach jak Niemcy, czy Szwecja.
…Wciąż gra sam
Dziś, pięć lat po wprowadzeniu na rynek bardziej wyrafinowanego i zaawansowanego modelu 2019, Outlander PHEV nadal gra solo, spełniając nowe bardziej rygorystyczne normy emisji WLTP, które uszczupliły liczbę potencjalnych konkurentów.
Poziom emisji Outlandera PHEV, wynoszący 46 g/km, wciąż sprawia, że samochód ten jest wyjątkową ofertą na rynku motoryzacyjnym.
29 października 2018
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.