Mitsubishi_Eclipse_Cross 28

Eclipse Cross

Mitsubishi wysoko cenione przez klientów

Mitsubishi Motors najszybciej rozwijającą się marką w Niemczech

W o Mitsubishi , Aktualności , Space Star , ASX , L200
Opublikowano 19 lis 2018

Miesiąc po przyznaniu przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council) nagrody “Brand of the Year”, Mitsubishi Motors w Niemczech (MMDA) wciąż znajdowało się na pierwszych stronach gazet, za sprawą rewelacyjnych wyników sprzedaży w październiku.

Podczas, gdy całkowity rynek niemiecki, największy w Europie, spadł o 7,4%, Mitsubishi Motors stało się najszybciej rosnącą marką ze wzrostem +63,3% (źródło: KBA).

Dane wzrostu Top Five w porządku malejącym:


- Mitsubishi Motors: sprzedaż 4 883 + 63,3%
- BMW sprzedaż 23 521 + 25,6%
- smart: sprzedaż 4 539 + 23,8%
- Lexus: sprzedaż 176 + 21,4%
- Volvo sprzedaż 4 270 + 20,5%


Komentując ten wynik, Kolja Rebstock, dyrektor zarządzający MMDA powiedział: „Wzrost o 63,3% w październiku to świetny wynik naszej marki, uzyskany wspólnie, przez kolegów z Mitsubishi Motors w Niemczech, naszych dealerów i naszych niemieckich partnerów biznesowych, działających wspólnie z globalną strukturą Mitsubishi Motors.”


Bernard Loire, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe, dodał: „Ten wynik pokazuje, że nasze produkty spełniają oczekiwania klientów na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków i jestem pewien, że – z ekscytującymi nowymi modelami, takimi , ak niedawno wprowadzony Outlander PHEV 2019 – będziemy kontynuować naszą udaną ekspansję w Niemczech i całej Europie.”

Ogólnie, w październiku 2018 r. w regionie państw MME34 sprzedaż osiągnęła 15 418 egz.* (+ 35%) a pięć czołowych rynków to Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy i Izrael. Polska uplasowała się na 7. miejscu w europejskim rankingu sprzedaży, z wynikiem 597 sprzedanych aut, co dało awans o 2 pozycje w stosunku do poprzedniego miesiąca. Od stycznia do października zarejestrowano w Polsce o 42% więcej nowych samochodów Mitsubishi, niż w tym samym okresie 2017 roku. **


* Dane MME (z wyłączeniem Rosji i Ukrainy – w tym L200) 14 listopada 2018 r.
*** Dane CEPIK, październik 2018 r.


O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się