Mitsubishi Eclipse Cross z nagrodą Playboy Car of The Year 2018
Mitsubishi Eclipse Cross zdobył prestiżowy tytuł w konkursie na Samochód Roku Playboya 2018 organizowanym przez polską edycję miesięcznika Playboy.
Dynamiczna, sportowa i nowoczesna sylwetka SUV-a coupe, znakomite osiągi i własności jezdne to tylko nieliczne cechy, które skłoniły członków jury do głosowania na Mitsubishi Eclipse Cross.
Według zgodnej opinii członków jury “Mitsubishi Eclipse Cross to nowość w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie tylko w sensie konstrukcji, ale też filozofii całej marki. Stylowy Eclipse Cross przeciera szlak, proponując klientom podwyższony prześwit, na życzenie napęd na wszystkie koła, wzmocnione nadwozie oraz obszerną kabinę. To idealne auto na co dzień nie tylko dla playboya – kusi sportową sylwetką i sexapilem a jednocześnie jest przewidywalny, bezpieczny i dobrze się prowadzi.”
Konkurs Playboya ma długą, aż 26-letnią tradycję a członkowie jury to prawdziwi motoryzacyjni eksperci i entuzjaści – jest wśród nich najbardziej znany polski kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, wytrawny rajdowiec Andrzej Koper i znani dziennikarze - Włodzimierz Zientarski, Andrzej Borowczyk i Rafał Jemielita.
Tegoroczne wyróżnienie to trzecia nagroda dla Mitsubishi w konkursie magazynu Playboy – poprzednie trofea otrzymały modele Lancer Evolution i Lancer Sedan.
Najnowszy model Mitsubishi - Eclipse Cross, produkowany w japońskiej fabryce Okazaki, przyciąga wzrok sportowym profilem SUV-a coupe. Kierowcy docenią znakomite osiągi i niezwykłą precyzję prowadzenia uzyskaną dzięki sztywnemu, choć komfortowemu zawieszeniu i znanemu z Mitsubishi Lancera Evolution układowi kontroli napędu na 4 koła Super-All Wheel Control najnowszej generacji. Pojazd napędza zupełnie nowy, turbodoładowany silnik benzynowy z podwójnym systemem wtryskowym o pojemności 1.5 litra i mocy 163 KM współpracujący z 8-biegową automatyczną przekładnią CVT i 6-biegową, manualną skrzynią biegów. Nowy SUV Mitsubishi oferuje ciche, komfortowe i świetnie rozplanowane wnętrze wysokiej jakości z panoramicznym, otwieranym dachem i innowacyjnymi układami sterowania i łączności, jak na przykład SDA – systemem łączności z telefonem czy przeziernym wyświetlaczem HUD. Nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów czuwa kilkanaście najnowocześniejszych układów oraz opatentowana przez Mitsubishi Motors konstrukcja RISE rozpraszająca energię podczas zderzenia. Przewagę nad konkurencją daje nowemu modelowi Mitsubishi Eclipse Cross wyjątkowo bogate wyposażenie już w podstawowej wersji. Nowy model https://www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross jest w Polsce dostępny w 8 konfiguracjach, 5 wersjach wyposażenia i 7 kolorach nadwozia a ceny tego modelu startują obecnie od 89 990 zł.
“Cieszymy się z tej prestiżowej nagrody dla Mitsubishi Eclipse Cross, który okazał się lepszy od tak wielu obecnych już na rynku konkurentów. Wspaniale, że tak znakomite grono ekspertów doceniło owoc naszego rajdowego dziedzictwa oraz 80-letnich doświadczeń w budowaniu napędów na 4 koła i SUV-ów.” powiedział Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Zdjęcia z gali rozdania nagród Playboy Car of The Year 2018 można pobrać tutaj https://press.mitsubishi.pl/zdjecia/kategoria/22346
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.