Eclipse Cross - snow 3-4 front - upper.jpg

Nagroda

Ekspert ds. SUV-ów

Eclipse Cross

Bezpieczeństwo 4x4

Eclipse Cross numerem 1 w plebiscycie niemieckiego magazynu OFF-ROAD

W o Mitsubishi , Aktualności , Bezpieczeństwo , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 28 lis 2018

Zaledwie rok po swoim europejskim debiucie, Mitsubishi Eclipse Cross przyczynił się do stworzenia nowego segmentu pojazdów – SUV coupé.

W bardziej dynamicznej koncepcji SUV-a opracowanej przez Mitsubishi, nie zabrakło flagowej technologii 4WD, w której zastosowano zaawansowany system kontroli napędu na 4 koła "Super-All Wheel Control" ("S-AWC") znany z Lancera Evolution.

W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy 2018 roku, w Europie znalazło klientów ponad 24.854 egzemplarzy Eclipse Cross (obszar MME34). Nic dziwnego, że odmłodzona technologia 4WD została doceniona przez niemiecki magazyn OFF ROAD, który przyznał Eclipse Cross pierwsze miejsce w kategorii "Crossover" 2018 roku.

Wyboru dokonali czytelnicy znanego niemieckiego pisma, specjalizującego się w tematyce napędu na cztery koła, którzy wybierali swoje ulubione samochody spośród ponad 170 modeli w 13 różnych kategoriach.

Kolejnym wotum zaufania czytelników OFF-ROAD dla marki i jej technologii 4WD, było zwycięstwo modelu Outlander PHEV w kategorii "Alternatywne układy napędowe".

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się