Wzmocnienie Mitsubishi Motors Europe
Aby zaspokoić rosnące ambicje jednego z najbardziej wymagających regionów na świecie, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowało się utworzyć samodzielny oddział, zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie, poszerzając obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki w Europie.
Silna organizacja
Fundament, na którym stanie Mitsubishi Motors w Europie, to nowa organizacja, której celem jest polepszenie poziomu obsługi klientów i wyników firmy. Podzielono ją pomiędzy dwie różne lokalizacje w Holandii:
- Amstelveen, w pobliżu Amsterdamu, gdzie znajdzie się biuro prezesa i dyrektora generalnego, a także wzmocnione działy marketingu i sprzedaży, PR i prawny.
- Born, w pobliżu Maastricht, gdzie znajduje się Europejskie Centrum Części Zamiennych firmy o powierzchni 55 000 m? oraz działy posprzedaży, finansów i kontroli, a także zasobów ludzkich i IT.
Działania oddziału europejskiego, pod przewodnictwem prezesa i dyrektora generalnego – Bernarda Loire, przejmie nowy zespół wykonawczy, w którego skład wchodzą:
- Frank Krol - dyrektor ds. sprzedaży
- Alex Thomas - dyrektor ds. marketingu
- Ganesh Jawahar - dyrektor obsługi posprzedażnej
Wsparcie sprzedaży SUV-ów i elektryfikacji pojazdów
Ponadto utworzono specjalny departament „Pojazdów elektrycznych”, który ma wykorzystać i wzmocnić pozycję lidera w segmencie aut PHEV Mitsubishi Motors w Europie, zdobytą przez model Outlander PHEV od 2013 roku.
To ważny krok organizacyjny w perspektywie kolejnych inicjatyw związanych z rozwojem elektromobilności gamy MMC w Europie (kolejne projekty V2X, ...) – jego cele będą skupione wokół rozszerzenia oferty zelektryfikowanych SUV-ów, które pojawią się w najbliższych latach.
Zwiększona obecność
Guillaume Cartier, starszy wiceprezes MMC ds. globalnego marketingu i sprzedaży, zarysował cele nowej europejskiej struktury w szerszym kontekście globalnym: „Z globalnego punktu widzenia Europa jest bardzo wyjątkowym rynkiem – nie dysponuje może największym wolumenem sprzedaży, ale tu kształtują się nowe regulacje i tu nadaje się ton nowym standardom jakości, technologii i wzornictwa.”
„Było dla nas oczywiste, że musimy wzmocnić naszą organizację w tym regionie, aby sprostać wyzwaniom, które stawia przed nami plan wprowadzenia kolejnej fali zelektryfikowanych SUV-ów. Jesteśmy pewni, że Bernard Loire i jego nowy zespół Mitsubishi Motors Europe będą na te wyzwania odpowiednio przygotowani.”
* z wyłączeniem Rosji i Ukrainy
7 stycznia 2019 r
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.