Mitsubishi_2019_001.jpg

Ekspert ds. SUV-ów

Eclipse Cross

Innowacyjność

Bezpieczeństwo 4x4

80 000 Mitsubishi Eclipse Cross na drogach

W o Mitsubishi , Aktualności , Bezpieczeństwo , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 25 sty 2019

Rok po wprowadzeniu na rynek, globalna sprzedaż modelu Mitsubishi Eclipse Cross osiągnęła poziom 80 000 sztuk.

Eclipse Cross, który zadebiutował na rynku europejskim, japońskim i amerykańskim na początku 2018 r., stał się światowym hitem dzięki połączeniu funkcjonalności SUV-a i stylowego wyglądu samochodów typu coupé.

Łączna światowa wielkość sprzedaży do 31 grudnia 2018 r

- Europa sprzedaż 33 287
- Ameryka Północna: sprzedaż 14 026
- Australia i Nowa Zelandia sprzedaż 9 332
- Japonia: sprzedaż 11 592
- Inne: sprzedaż 11 877

Eclipse Cross to pierwszy model firmy Mitsubishi Motors w segmencie Coupe SUV, który zdobywa serca klientów swoim niezwykłym stylem – badania opinii wśród klientów potwierdzają, że najważniejszym powodem zakupu jest design.

„Eclipse Cross oferuje coś naprawdę odmiennego w sektorze kompaktowych SUV-ów” – powiedział Yuichiro Hayashi, główny specjalista ds. produktów. – „Stylistyka coupe jest tu połączona z funkcjonalnością charakterystyczną dla SUV-ów Mitsubishi oraz z wyjątkowymi doznaniami z jazdy, dzięki czemu powstał samochód, który jest stylowy, wytrzymały i świetny w prowadzeniu. Jego globalny sukces jest dowodem na to, że taka koncepcja cieszy się uznaniem klientów na całym świecie.”

Oprócz sukcesu sprzedażowego, Mitsubishi Eclipse Cross zdobył tytuł „RJC Car of the Year 2019” przyznawany przez japońską konferencję naukowców i dziennikarzy motoryzacyjnych (RJC). Prestiżowa nagroda RJC jest przyznawana przez ekspertów RJC, a zwycięzca jest wybierany spośród wszystkich japońskich modeli wprowadzonych na rynek krajowy. Jury doceniło elegancki wygląd modelu Eclipse Cross, doskonałe właściwości jezdne poza utwardzonymi drogami i łatwość prowadzenia.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się