Bernard Loire.jpg

Ekspert ds. SUV-ów

premiery

Innowacyjność

Najnowsze doniesienia z Mitsubishi Motors - wywiad prezesa MME B.Loire dla Automotive News Europe

W o Mitsubishi , Aktualności , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 14 mar 2019

Bernard Loire udzielił swojego pierwszego ogólnoeuropejskiego wywiadu dla Automotive News Europe – oto jego kluczowe fragmenty:

„Bernard Lorie, długoletni dyrektor w Nissanie, firmie działającej w sojuszu motoryzacyjnym z Mitsubishi, odszedł z Nissana jako dyrektor zarządzający regionem Europy Zachodniej. Teraz dołącza do znacznie mniejszego producenta samochodów, notującego okres wzrostu sprzedaży dzięki hybrydowemu modelowi Outlander. W rozmowie z Nickiem Gibbsem z Automotive News Europe opowiedział, jak zamierza wykorzystać sukces tego samochodu.”

O roli Mitsubishi Motors Europe:
„…możemy być o wiele bliżej klientów, lepiej rozumieć ich potrzeby i dostosowywać do nich nasze programy marketingowe, niż gdybyśmy to robili wyłącznie za pośrednictwem centrali w Japonii.”

O rynkach europejskich:
„…To oczywiste, że jeśli zdecydowaliśmy się zainwestować w Europie, nie możemy na tym stracić finansowo, zatem konieczne jest zwiększenie wolumenu sprzedaży. Nasza działalność jest bardzo od tego zależna, ale ma ona opierać się na połączeniu wysokich wyników sprzedaży i zróżnicowanej oferty”.

O utrzymującym się sukcesie Mitsuboshi Outlandera PHEV w Europie:
„Myślę, że będzie on jeszcze większy. W ubiegłym roku sprzedaliśmy prawie 25 000 egzemplarzy, w tym roku możemy osiągnąć wynik na poziomie co najmniej 35 000 do 40 000 egzemplarzy. W ciągu ostatnich czterech miesięcy (od listopada 2018 r. do lutego 2019 r.) był to nasz najlepiej sprzedający się model.”

O zaletach Outlandera PHEV:
„Naszymi bezpośrednimi konkurentami są modele hybrydowe typu plug-in, głównie z segmentu premium, ale widzimy nowego klienta - takiego, który poszukuje SUV-a i przesiada się z samochodu z silnikiem Diesla od razu na hybrydę typu plug-in, z pominięciem wersji z silnikiem benzynowym”.


„Niski wskaźnik emisji CO 2 od 46 g/km daje pewność, że można poruszać się rodzinnym SUV-em w dowolnym miejscu w Europie - w górach, na autostradzie i w centrach miast (w przeciwieństwie do samochodów z silnikami Diesla, których wjazd do centr wielu europejskich miast jest zakazany). „To rzeczywiście pojazd, który wjedzie wszędzie.”

Na temat elektryfikacji modeli Mitsubishi Motors:
„Jesteśmy zainteresowani technologią hybrydową typu plug-in na dłuższą metę. Chcę powiedzieć, że każdy model Mitsubishi w przyszłości będzie miał swoją wersję z napędem elektrycznym.

„Napęd całkowicie elektryczny jest dobry dla małych samochodów i niewielkich SUV-ów. Napęd hybrydowy typu plug-in idealnie sprawdza się w przypadku większych modeli SUV.”

„Nasz kolejny model typu PHEV zadebiutuje w przyszłym roku. Będzie nieco mniejszy niż Outlander.”

Na temat silników Diesla:
„W ubiegłym roku udział samochodów z silnikami wysokoprężnymi w naszej ofercie był mniejszy o 20 procent, a w tym roku spadnie jeszcze bardziej. Wolimy skoncentrować się na elektryfikacji układów napędowych.”

Na temat Sojuszu:
„…W warunkach stricte komercyjnych jesteśmy konkurentami dla Renault i Nissana. Moje obszary działania są skoncentrowane na wszystkim, co jest widoczne dla konsumenta, ponieważ my w Mitsubishi Motors jesteśmy całkowicie niezależni.”

Na temat przyszłości:
…Staram się tchnąć europejskiego ducha w Mitsubishi. Przypomina mi to rok 2000, kiedy dołączyłem do Nissana. Wtedy Nissan Europe miał naprawdę dużo do powiedzenia. Teraz jest podobnie. To ekscytujące.”


O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru .


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się