DSCF7929.jpg

Anna Cieślak

wydarzenia

Ambasador Mitsubishi

Mitsubishi Motors partnerem niezwykłego przedsięwzięcia

W o Mitsubishi , Aktualności
Opublikowano 17 maj 2019

POLSKI ODDZIAŁ MITSUBISHI MOTORS PARTNEREM AKCJI WYDAWNICTWA OsnoVa - TRASY Z KSIĄŻKĄ VIRGINII WOOLF „WŁASNY POKÓJ“.

Polski oddział Mitsubishi Motors jest partnerem serii spotkań z czytelniczkami, zorganizowanych przez wydawnictwo OsnoVa w związku z premierą najnowszego wydania słynnego eseju Virginii Woolf „Własny pokój“. Legendarny esej napisany przez jedną z najlepszych pisarek na świecie w tym roku obchodzi 90 urodziny. Wydawnictwo OsnoVa postanowiło przypomnieć ten tekst nie tylko ze względu na jubileusz jego powstania, ale przede wszystkim dlatego, że problemy poruszane w nim nadal są aktualne, wciąż inspirują i zachęcają do dyskusji.

Esej Woolf w doskonałym tłumaczeniu Agnieszki Graff to jedynie połowa książki. Na drugą część składają się także portrety sześciu Polek, które zdają się wypełniać testament Woolf: Magdy Cieleckiej, Edyty Bartosiewicz, Joanny Bator, Ewy Woydyłło, Martyny Wojciechowskiej i Katarzyny Kozyry. Napisały o nich Sylwia Chutnik i Karolina Sulej. Każda z bohaterek pochodzi z innego środowiska, ale łączy jej jedno – niezależność poglądów i chęć zrozumienia swojego miejsca w świecie. To o czym pisała przed laty Virginia Woolf nadal budzi emocje. Warto ten esej czytać, rozmyślać o nim i rozmawiać.

I właśnie dlatego wydawnictwo Osnova zdecydowało, aby z książką wyjechać w trasę. Spotkania, w których wezmą udział autorki i bohaterki książki odbędą się w czterech polskich miastach. Trasa zaczęła się od Warszawy, gdzie 13 maja o eseju Virginii Woolf rozmawiały: Sylwia Chutnik, Karolina Sulej, Martyna Wojciechowska i Ewa Woydyłło. Gościem spotkania była także Anna Cieślak - ceniona aktorka, ambasadorka marki Mitsubishi, która czynnie angażuje się i wspiera swoim wizerunkiem działania na rzecz walki o prawa i ochronę kobiet, jako wolontariuszka Fundacji La Strada.

Kolejne spotkania odbędą się w Łodzi - 28 maja, w hotelu Vienna House Andel’s Łodź, 3 czerwca w Krakowie w Vienna House Andel’s Kraków i 7 czerwca w Gdańsku w Sztuce Wyboru.

Partnerami kobiecej trasy są: Mitsubishi Motors Polska, Vienna House Hotels, Dr Irena Eris. Kluby zrzeszone w międzynarodowej organizacji Soroptimist International objęły patronatem spotkania w wybranych miastach. Partnerem spotkania w Gdańsku jest Sztuka Wyboru, a współorganizatorem Klub Soroptimist International Gdańsk. Trasa odbywa się pod patronatem magazynu Vogue Polska.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się