Mitsubishi_2019_014.jpg

Dobry serwis Mitsubishi

Niezawodność Mitsubishi

Niższy koszt eksploatacji

Mitsubishi wysoko cenione przez klientów

Dobry serwis posprzedażowy Mitsubishi

Mitsubishi najlepsze w rankingu J.D. Power!

W o Mitsubishi , Aktualności , Space Star , Bezpieczeństwo , Rozwiązania techniczne , ASX , L200
Opublikowano 23 maj 2019

Właściciele Mitsubishi są grupą najbardziej zadowolonych klientów ze wszystkich marek, co znalazło potwierdzenie prestiżowej nagrodzie J.D. Power Award 2019. Jako jeden z najbardziej renomowanych instytutów badania rynku, J.D. Power podsumował oceny niemieckich właścicieli samochodów w rankingu „Badania niezawodności pojazdów w Niemczech 2019” (Germany Vehicle Dependability Study). Wynik przeprowadzanych badań jest jednoznaczny: Mitsubishi Motors jest liderem rankingu zadowolenia klientów, a według 12 854 badanych, pojazdy z gamy marki zostały w Niemczech ocenione jako najrzadziej sprawiające problemy, utrzymując opinię najbardziej niezawodnych.

Światowej sławy specjaliści J.D. Power przeprowadzają badania VDS w Niemczech od 2015 r. Od tego czasu Mitsubishi Motors po raz drugi jest zwycięzcą w ogólnej klasyfikacji wszystkich marek. Obszerna, merytoryczna analiza satysfakcji klienta z roku 2019 opiera się na szczegółowych badaniach online aż 12 854 kierowców, których pojazdy zostały po raz pierwszy zarejestrowane w okresie od listopada 2015 r. do stycznia 2018 r. Mitsubishi zdobyło pierwsze miejsce w ogólnym rankingu badań J.D. Power 2019 w Niemczech - co oznacza, że wszystkie modele były najbardziej niezawodne w ostatnich 12 miesiącach (auta w wieku 1-3 lat). Najwyżej oceniana marka „premium” została sklasyfikowana na 11. miejscu. W obecnym badaniu Mitsubishi oceniono jako jedną z najlepszych marek w historii badań, zdecydowanie najlepiej oceniona została jako marka wolumenowa - zyskując wyraźną przewagą nad najwyżej ocenianą marką premium.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani zwycięstwem w J.D. Power Awards. Znakomite wyniki potwierdzają nasze zaangażowanie w zapewnianie klientom Mitsubishi największego zadowolenia. Nagroda J.D. Power Award 2019 jest dla nas potężną motywacją do stałego, priorytetowego traktowania potrzeb naszych klientów.” - mówi dr Kolja Rebstock, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors Germany. „Ta wyjątkowa informacja zwrotna wskazuje, że Mitsubishi Motors jest na dobrej drodze - mamy bardzo udaną gamę niezawodnych modeli oraz wzorową obsługę klienta, którą możemy zaoferować tylko dzięki naszym dealerom. Pozytywnym uzupełnieniem tego obrazu jest fakt, że dzięki Outlanderowi Plug-in Hybrid staliśmy się ostatnio w Niemczech liderem na rynku przyjaznych dla środowiska modeli hybrydowych ładowanych z gniazdka.”

Badanie w liczbach:
- ok. 12500 klientów (wszystkich marek) zostało zapytanych przez J.D. Power o ich doświadczenia z ostatnich 12 miesięcy z samochodami w wieku 1-3 lat.
- Wynik został określony wskaźnikiem PP100 (usterki na 100 samochodów) - im niższy wskaźnik, tym lepszy wynik.
- Mitsubishi Motors, ze wskaźnikiem PP100 = 87, zajęło pierwsze miejsce.
- „Problem” definiuje się jako każdą sytuację kłopotliwą, którą może sprawić klientowi samochód - od mniejszych, takich, jak potrzeba pomocy w korzystaniu z systemu radiowego, aż po usterki związane z silnikiem. Średni wynik dla wszystkich marek wynosi 115.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się