Mitsubishi zapowiada światową premierę SUV-a podczas Tokyo Motor Show
MITSUBISHI MOTORS ZAPOWIADA ŚWIATOWĄ PREMIERĘ
PROTOTYPU MAŁEGO, ELEKTRYCZNEGO SUV-a PLUG-IN
PODCZAS 46. WYSTAWY TOKYO MOTOR SHOW 2019
Tokio, 18 września 2019 roku – firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) ogłasza światową premierę małego, hybrydowego, koncepcyjnego SUV-a plug-in podczas zbliżającej się, 46. wystawy motoryzacyjnej Tokyo Motor Show, która potrwa od 24 października do 4 listopada bieżącego roku.
Koncepcyjny, mały, elektryczny SUV odzwierciedla przesłanie marki “Drive your Ambition”*1 prezentując najnowsze osiągnięcia firmy w dziedzinie napędów elektrycznych, kontroli napędu na 4 koła i nowych technologii.
Pod hasłem „Elektryczny SUV, który zapewnia niezrównaną przyjemność z jazdy oraz pewność prowadzenia w każdym terenie i w każdych warunkach” MMC proponuje nową jakość dzięki połączeniu SUV-a, PHEV i 4WD: nowy pojazd zaoferuje lżejszy i mniejszy hybrydowy układ napędowy z zewnętrznym doładowaniem typu plug-in (PHEV) w połączeniu z elektrycznym napędem na wszystkie koła.
MITSUBISHI MOTORS zapewni tym samym zupełnie nowe doznania podczas prowadzenia pojazdu typu SUV z elektrycznym napędem - takie, które gwarantują pewność i bezpieczeństwo podczas codziennej jazdy w mieście, ale także pozwolą wszystkim kierowcom – niezależnie od ich doświadczenia i umiejętności - do eksplorowania nieprzetartych szlaków i dróg podczas dłuższych podróży.
Firma MMC opracowała specjalną stronę internetową, z której można czerpać informacje na temat ekspozycji Mitsubishi Motors podczas Tokyo Motor Show 2019:
https://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/motorshow/2019/tms2019/
*1: Hasło “Drive your Ambition” – jest wyrazem ambicji kierowców i dążenia marki Mitsubishi do ciągłego rozwoju, odzwierciedlając refleksję nad nieustannym dialogiem między marką a jej klientami.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.