Pierwszy salon Mitsubishi Store w Polsce
W warszawskim centrum handlowym Promenada otwarto właśnie pierwszy w Polsce butikowy salon sprzedaży samochodów Mitsubishi. Pilotażowy projekt o nazwie Mitsubishi Store ma za zadanie przybliżyć markę spod znaku Trzech Diamentów klientom z największej polskiej aglomeracji.
Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów tej japońskiej marki, który powstał na terenie galerii handlowej. Pilotażowy projekt przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie.
„Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki i dokonanie wyboru pojazdu. Następnie klienci będą mogli odbyć jazdę próbną wybranym przez siebie modelem Mitsubishi w okolicy galerii handlowej Promenada.” – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski Sp. z o.o. – doświadczone przedsiębiorstwo, które może pochwalić się kilkudziesięcioletnim doświadczeniem na stołecznym rynku motoryzacyjnym.
Salon Mitsubishi Store http://www.mitsubishi.zaborowski.com.pl/ mieści się w centrum Promenada przy ulicy Ostrobramskiej75C w Atrium Promenada na 1 piętrze (tel. 504 188 570) i jest czynny w godzinach otwarcia tej galerii handlowej.
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.