Logotyp Mitsubishi Motors Drive your Ambition 7

Badania nad źródłami energii odnawialnej

W o Mitsubishi , Aktualności , Rozwiązania techniczne
Opublikowano 11 paź 2019

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) bierze udział w wspólnych badaniach źródeł energii odnawialnej, prowadzonych na wyspie Sumba w Indonezji. Celem badania jest zapewnienie energii ze źródeł fotowoltaicznych, które mogą sprawdzić się na odległych wyspach, gdzie trudno jest zapewnić odpowiedni zapas benzyny.

W celu zapewnienia stabilnych dostaw energii elektrycznej, wytwarzanej z odnawialnych źródeł, Agencja ds. Oceny i Stosowania Technologii Indonezji (BPPT) i Kyudenko Co., Ltd. rozpoczęła w grudniu 2017 r. badania, będące projektem wspieranym przez Ministerstwo Środowiska Japonii.

W lutym 2018 r. Mitsubishi Motors przekazało rządowi Indonezji osiem egzemplarzy hybrydowego SUV-a plug-in Outlander PHEV, dwa elektryczne modele i-MiEV oraz cztery stacje szybkiego ładowania baterii. Z grupy tych pojazdów i urządzeń jeden i-MiEV oraz ładowarka baterii zostały na Wyspie Sumba użyte do wspólnych badań, które potrwają cztery miesiące, począwszy od 1 sierpnia do 30 listopada 2019.

"To dla nas wielki zaszczyt, że Mitsubishi Motors dołączyło do badania" - powiedział wiceprezes MMC, Toshinaga Kato. „Mam nadzieję, że nasze pojazdy elektryczne okażą się dla Indonezyjczyków pomocne”.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się