Mitsubishi_ASX_2020_niebieski_brazowy 43

L200

asx

eclipse cross

outlander

znakomite wyniki sprzedaży mitsubishi

Znakomite wyniki sprzedaży Mitsubishi Motors w Europie

W o Mitsubishi , Aktualności , Space Star , ASX , L200
Opublikowano 18 paź 2019

Mitsubishi Motors kontynuuje zdobywanie najbardziej wymagających ze światowych rynków motoryzacyjnych. Na kurczącym się (-1,6%) europejskim rynku** sprzedaż MME od stycznia do września 2019 wzrosła o 7% i osiągnęła 134 886 pojazdów*.

Na szczycie rankingu znalazły się dwa samochody niskoemisyjne: Space Star/Mirage i Outlander PHEV (42,5% całości sprzedaży):

1- Space Star/Mirage: Sprzedaż 30 373 (+ 12%)
2- Outlander PHEV: Sprzedaż 26 934 (+ 78%)
3- ASX (poprzedni): Sprzedaż 24 585 (- 7%)
4- Eclipse Cross: Sprzedaż 22 126 (+ 8%)
5- L200 (poprzedni): Sprzedaż 18 450 (+ 12%)


Flagowy model Mitsubishi Outlander PHEV pozostaje również najlepiej sprzedającym się pojazdem hybrydowym typu plug-in w Europie w ciągu pierwszych 9 miesięcy roku fiskalnego 2019 (wszystkie marki, wszystkie segmenty, wszystkie formaty - źródło: JATO - 12 największych rynków UE). Od wprowadzenia na rynek w październiku 2013 r. osiągnął łączną liczbę 151 735 egzemplarzy sprzedanych w Europie.
W pierwszych 9 miesiącach roku 2019 sprzedaż 32 europejskich dystrybutorów Mitsubishi Motors * kształtowała się następująco (pierwsza dziesiątka):

1 – Niemcy                        sprzedaż          41 930 (+ 3%)
2 – Wielka Brytania:           sprzedaż          22 625 (- 6%)
3 – Hiszpania:                   sprzedaż          11 969 (+ 20%)
4 – Włochy:                      sprzedaż           7 342 (+ 51%)
5 - Francja:                       sprzedaż          7 068 (+ 40%)
6 – Holandia:                    sprzedaż           5 710 (- 3%)
7 – Szwecja:                     sprzedaż           4881 (+ 31%)...
8 – Polska:                       sprzedaż           4 864 (+ 21%)
9 – Austria:                      sprzedaż           4286 (- 13%)
10 – Norwegia:                 sprzedaż           4 200 (+ 15%)


Wyzwania i szanse
Chociaż minione 9 miesięcy budzi zadowolenie, Mitsubishi Motors jest wciąż świadome trudnego otoczenia biznesowego – twierdzi Bernard Loire, Prezes i Dyrektor Generalny MME: „Mitsubishi Motors ma dziś wyjątkową pozycję na rynku europejskim, dzięki modelom z segmentu SUV i technologii hybrydowej plug-in, a także świetnej reputacji, dotyczącej jakości i zaawansowanych rozwiązań inżynieryjnych. Na naszą pozycję miało także wpływ celne prognozowanie przepisów dotyczących emisji. Wspólnie z MMC, naszymi europejskimi dystrybutorami i zespołem MME z pewnością pomnożymy te aktywa.”


„Jesteśmy jednak świadomi nadchodzących trudności – wyzwań zewnętrznych, przed którymi stoi cały przemysł motoryzacyjny, od bardzo niestabilnego rynku walutowego, po problemy polityczne i handlowe.” - dodał.

„Jest to kolejny powód, dla którego należy dążyć do strategii zrównoważonego wzrostu w Europie, w której rozwój wizerunku naszej marki będzie miał pierwszeństwo przed wzrostem sprzedaży wolumenu, poszerzanego o wiele nowych produktów, począwszy od nowego ASX oraz nowego L200, który właśnie trafia na rynek europejski." - podsumował Bernard Loire.

17 października 2019 r

* 33 rynki/ 32 dystrybutorów, 35 rynków (z wyłączeniem Rosji i Ukrainy – w tym L200)
**Dane ACEA: Unia Europejska – 9 miesięcy 2019 roku

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.


  • Kinga Ossowska
  • PR/Communications Manager&Storyteller
  • kinga.ossowska@astara.com
  • ASTARA Poland Sp. z o.o.
  • 02-677 Warszawa
  • ul. Cybernetyki 10

NEWSLETTER DLA MEDIÓW

Najszybszy sposób by być na bieżąco. Dzięki subskrypcji otrzymasz nasze wiadomości prasowe prosto na swoją skrzynkę e-mail.

Zapisz się