Kolejne innowacyjne salony Mitsubishi Dendo Drive House
Mitsubishi Motors Philippines Corporation (MMPC), spółka zależna Mitsubishi Motors Corporation (MMC), odpowiedzialna za sprzedaż i produkcję w regionie Filipin, podpisała porozumienie z pięcioma dealerami w celu otwarcia salonu sprzedaży nowej generacji, DENDO DRIVE STATION.
Oprócz standardowych funkcji salonu, takich jak sprzedaż nowych pojazdów i usługi posprzedażne, DENDO DRIVE STATION oferuje system zasilania słonecznego i układ wymiany energii samochód - dom (V2H)*. System pozwala naładować samochód EV/PHEV w salonie i dostarczyć energię elektryczną z samochodu EV/PHEV do zasilania salonowej instalacji elektrycznej. Od momentu otwarcia pierwszego nowoczesnego salonu tego typu w Tokio w 2016 roku, MMC otworzyło 79 salonów DENDO DRIVE STATION w całej Japonii i zamierza wprowadzić je na Filipinach do końca 2020 roku.
„Podobnie jak Japonia, Filipiny są krajem doświadczanym często przez klęski żywiołowe” - powiedział Osamu Masuko, prezes zarządu MMC podczas konferencji filipińskich dealerów. „Wierzę, że salon DENDO DRIVE STATION okaże się pomocny w trudnych chwilach i przyczyni się lokalnego rozwoju gospodarczego”.
W tym roku MMC planuje rozpocząć sprzedaż Mitsubishi OUTLANDERA PHEV, flagowego hybrydowego SUV-a typu plug-in na Filipinach, które są kluczowym rynkiem regionu. MMC poprzez takie działania, jak uruchomienie salonu DENDO DRIVE STATION, pragnie promować zrozumienie i szerokie stosowanie pojazdów elektrycznych oraz PHEV, a także wspierać rozwój krajowego przemysłu motoryzacyjnego i lokalnej gospodarki.
* Vehicle to Home (V2H): system zasilania domów energią elektryczną przechowywaną w akumulatorach samochodów EV/PHEV.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.