Outlander PHEV bestsellerem w Europie w 2020 roku
Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) poinformowała, że model OUTLANDER PHEV zakończył rok 2020 jako najlepiej sprzedający się hybrydowy SUV typu plug-in w Europie. W 2020 roku w całej Europie sprzedano łącznie 26 673 egzemplarzy, a model OUTLANDER PHEV stał się drugą najlepiej sprzedającą się hybrydą plug-in we wszystkich segmentach1. Obecny na polskim rynku od kwietnia 2020 roku Mitsubishi Outlander PHEV 2020 był także najpopularniejszym w Polsce SUV-em PHEV minionego roku.
OUTLANDER PHEV to flagowy model, który ucieleśnia inżynierską wiedzę MITSUBISHI MOTORS w zakresie elektryfikacji, technologii pojazdów SUV i kontroli napędu wszystkich kół. Pojazd zapewnia ciche, płynne, a jednocześnie dynamiczne przyspieszenia, charakterystyczne dla pojazdów elektrycznych (EV) z technologiami przyjaznymi dla środowiska. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2013 roku model OUTLANDER PHEV jest sprzedawany w ponad 60 krajach, a jego globalna, skumulowana sprzedaż osiągnęła w grudniu 2020 roku 270 000 sztuk.
„Cieszymy się, że OUTLANDER PHEV jest wybierany przez tak wielu klientów w Europie, gdzie świadomość ekologiczna jest szczególnie wysoka, a popularność pojazdów zelektryfikowanych szybko rośnie” – powiedział Takao Kato, dyrektor generalny MMC. „Naszą misją jest dostarczanie atrakcyjnych produktów, dających poczucie bezpieczeństwa klientom na całym świecie oraz ciągłe rozwijanie naszych proekologicznych technologii i układów napędu na cztery koła. Jesteśmy również zaangażowani w działania na rzecz rozwoju zrównoważonego społeczeństwa, czemu przyświeca nasz cel na rok 2030, zwiększenia udziału pojazdów zelektryfikowanych w całkowitej sprzedaży do 50 procent. Nie dotyczy to tylko hybryd typu plug-in, ale również akumulatorowych pojazdów w pełni elektrycznych i hybrydowych pojazdów elektrycznych.”
Mitsubishi Outlander PHEV powstał dzięki 50-letnim doświadczeniom marki, będącej pionierem elektromobilności, a o jego powodzeniu zadecydowały ważne dla klientów zalety: dynamika elektrycznego napędu na 4 koła, duży zasięg I łatwość ładowania baterii – także ze zwykłego gniazdka 230 V oraz niezawodność i wysoka jakość wykonania poparte 5 letnią gwarancją na samochód oraz 8 letnią gwarancją na układ plug-in hybrid. Unikatową cechą Mitsubishi Outlandera PHEV jest jego wszechstronność - pojazd może być napędzany wyłącznie silnikami elektrycznymi – np. w strefie bezemisyjnej natomiast napęd hybrydowy umożliwia dłuższą podróż. Może być używany na co dzień jako pojazd elektryczny, ale także podczas długich podróży jako pojazd hybrydowy, pozwalając kierowcy cieszyć się jazdą bez niepokoju o zasięg i możliwość doładowania akumulatora. Mitsubishi Outlander jest jedynym pojazdem PHEV w klasie SUV, który można naładować ze stacji szybkiego ładowania. Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego Mitsubishi Outlander PHEV, oferuje wyjątkowy, nie wymagający skrzyni biegów, zespół napędowy, składający się z silnika elektrycznego napędzającego przednią oś i silnika elektrycznego dla osi tylnej. To rozwiązanie gwarantuje energetyczną wydajność, płynność jazdy i oszczędność paliwa. Mitsubishi Outlander PHEV wykorzystuje innowacyjny, usprawniony mechanicznie układ napędowy o mocy 224 KM, wspierany przez nowy, wysokowydajny silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra.
Więcej informacji na temat tego modelu można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev
1. Źródło: JATO Dynamics
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.