Seria filmów "Eko-Tropy Bartka Topy" zwycięża w konkursie "The Best of Moto.pl"
Seria filmów „Eko-Tropy Bartka Topy” z udziałem Bartłomieja Topy – utalentowanego aktora i ambasadora modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, zwyciężyła w plebiscycie The Best of Moto.pl 2021. Ta pierwsza wśród marek samochodowych filmowa seria o edukacyjnym zacięciu, promująca ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia, została uznana za najlepsze działanie reklamowe w bieżącym roku. Przedstawiane w mediach społecznościowych i na blogu www.mitsubishistories.pl filmy i zdjęcia trafiły już do 8 milionów polskich widzów.
Filmowy temat
“Stworzony i wyprodukowany przez polski oddział Mitsubishi Motors serial “Eko-Tropy Bartka Topy” powstał, by pokazać piękno dzikiej przyrody, ale też by uświadomić widzom jak wielki jest nasz wpływ na środowisko i opowiadać o zbyt szybko niszczejącym świecie natury. Niekorzystne zmiany zachodzą w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Trzeba o tym mówić, by świadomość katastrofalnych efektów tych zmian była coraz większa – to ona daje szansę na poprawę. Chcemy pokazywać jak wiele zależy od naszych indywidualnych wyborów, zachęcić do działania. Uświadomić, że suma naszych poczynań naprawdę może uratować świat – każda oszczędzona kropla wody to przecież 8 miliardów kropli wody w skali globu.” – mówi Kinga Ossowska, twórczyni projektu i menadżerka ds. PR i mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
Serial jest realizowany w najpiękniejszych zakątkach Polski. Przedstawia ekologiczne ciekawostki i sposoby życia, ale zwraca także uwagę na nieznane szerzej, niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka, jednocześnie prezentując w tle innowacyjny, przyjazny środowisku pojazd - ładowany z gniazdka, hybrydowy model z elektrycznym napędem na 4 koła - nowy SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Bohaterowie „Eko-Tropów Bartka Topy” to polscy przedsiębiorcy, naukowcy i pasjonaci – ciekawi, świadomi ekologicznie ludzie, dla których środowisko naturalne i jego ochrona są najważniejsze, co podkreślają w swoich inicjatywach, badaniach i sposobie prowadzenia biznesu. Serial zabiera widzów do ciekawych miejsc: jabłkowego sadu, gdzie od dziesiątków lat z pokolenia na pokolenie przekazuje się tajniki ekologicznej, naturalnej uprawy jabłoni bez użycia chemicznych środków ochrony roślin, ekologicznej pasieki z historią o pszczołach i ich wielkim znaczeniu dla ekosystemu, Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach, w którym chroni się niebo przed zanieczyszczeniem sztucznym światłem, Tatrzańskiego Parku Narodowego z piękną opowieścią o niedźwiedziach, czy Białowieskiego Parku Narodowego – prastarej puszczy, w której żyją tak ważne dla środowiska wilki.
„Jesteśmy odpowiedzialni za naszą planetę i mamy na nią wpływ. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym jak możemy o nią dbać i z niej korzystać. Nie zawsze to, co dobre dla ludzi i planety, jest najtańsze, ale świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z kolejnymi pokoleniami mieli zdrowe miejsce do życia.” – mówi Bartłomiej Topa.
Ważna nagroda
„Eko-tropy Bartka Topy”, są prezentowane w kanałach mediów społecznościowych https://www.youtube.com/playlist?list=PLhFJhsK6YTk-u43a8H5c4tDI7ooB4yGSw, https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/ , https://www.instagram.com/mitsubishi.polska/) polskiego oddziału Mitsubishi Motors oraz na łamach blogu www.mitsubishistories.pl .
W plebiscycie „The Best of Moto.pl” organizowanym corocznie przez www.moto.pl - jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych, należących do portalu www.gazeta.pl, serial „Eko-Tropy Bartka Topy” rywalizował z 9 innymi pomysłami znanych marek samochodowych.
„Fakt przyznania nagrody dla najlepszego działania reklamowego na polskim rynku ekologicznemu serialowi jest dobrą wiadomością dla naszej planety oraz świadectwem rosnącej świadomości ekologicznej i wielkiej wagi, jaką powinniśmy przykładać do ochrony środowiska. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym przedsięwzięciu i współpracować z ekipą pasjonatów z Mitsubishi Motors.” – podsumowuje Bartłomiej Topa.
Narratorem i głównym bohaterem filmów jest znakomity aktor i promotor działań na rzecz natury – Bartłomiej Topa. Pomysłodawcami serii są Kinga Ossowska - szefowa działu Public Relations I mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors oraz Andrzej Ripper, odpowiedzialny także za scenariusz, reżyserię i produkcję. Autorami zdjęć do filmów są Maciej Puczyński, Kamil Nowak i Michał Pałka-Keff, ich montażem zajmuje się Michał Biliński i Filip Amadeusz Kowalski. Za postprodukcję dżwięku odpowiada Filip Kuncewicz a zdjęcia z planu wykonuje Paweł Poręcki. Planowanie, publikacja i promocja materiałów w mediach społecznościowych i na blogu przebiega we współpracy z agencjami Oxymoron i Performics.
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest dostępne od ręki w polskich salonach marki spod znaku Trzech Diamentów (ich lista znajduje się na www.mitsubishi.pl/dealerzy), które oferują bezpłatne jazdy próbne tym modelem https://www.mitsubishi.pl/glowna-jazda-probna/krok2 . Więcej informacji na temat Mitsubishi Eclipse Cross PHEV można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross-phev
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.