MITSUBISHI RALLIART CONCEPT

Mitsubishi RALLIART CONCEPT i kei EV - auta koncepcyjne naTokyo Motor Show 2022

W o Mitsubishi , Aktualności
Opublikowano 22 gru 2021

Mitsubishi Motors Corporation przedstawi na targach Tokyo Auto Salon 2022 *2, które odbędą się między 14 a 16 stycznia, dwa modele koncepcyjne: samochód segmentu kei EV*1 oraz koncept Ralliart.

Samochód koncepcyjny Ralliart łączy w sobie inżynierię Mitsubishi Motors i fascynację nowymi wyzwaniami Monozukuri (rzemiosła). Stylizacja wyraża nową firmową politykę wizerunkową marki Ralliart, która nadaje modelowi charakter premium i silnie podkreśla jego osobowość.

Koncept w pełni elektrycznego samochodu Mitsubishi Motors nowej generacji*3 , przeznaczonego dla klientów segmentu kei, rozwija założenia bezpieczeństwa, poczucia pewności i komfortu, a także przyjazności dla środowiska. Łączy w sobie łatwość prowadzenia, praktyczne rozmiary samochodu typu kei-car oraz elastyczność napędu, a jednocześnie oferuje zaawansowane systemy wspomagania kierowcy i łączność.

1. Kei-car to segment mikrosamochodów popularnych w Japonii.
2. Dzień prasowy odbędzie się 14 stycznia 2022 r. na terenie targów Makuhari Messe w Chiba, w Japonii. Tokyo Auto Salon 2022 będzie otwarty dla publiczności w dniach 15 i 16 stycznia.
3. Wersja seryjna samochodu będzie dostępna w sprzedaży w Japonii na początku przyszłego roku podatkowego (rok fiskalny 2022 trwa od kwietnia 2022 do marca 2023).

O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia
łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.