7000 polskich klientów dało serwisom Mitsubishi najwyższe noty; Polska znacznie powyżej europejskiej średniej
Polski oddział Mitsubishi Motors podsumował wyniki badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2021. Ponad 90% z 7000 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalną notę. Rezultaty badań w naszym kraju są o kilkanaście punktów procentowych wyższe, niż analogiczne wyniki w Europie.
93 punkty NPS w ocenie serwisów
Średni wynik w Polsce w obszarze dwóch najbardziej istotnych wskaźników obrazujących zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja, osiągnął 93 punkty NPS (Net Promotor Score), które określają odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. Oznacza to, że co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało maksymalną notę punktów za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.
Wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce potwierdza także porównanie tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, badających zadowolenie klientów tą samą metodą. W zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji obrazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale wyniki te wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.
Ocena salonów – 83 punkty NPS
Podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) za okres od stycznia do grudnia 2021 jest z kolei dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors. Wyniki badania satysfakcji i rekomendacji w roku 2021 osiągnęły poziom 83 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów. Dotrzymanie wysokich standardów w sprzedaży samochodów potwierdza zestawienie wyników oceny całego procesu sprzedaży w salonach Mitsubishi w Polsce z wynikami uzyskanymi w innych krajach Europy – w tym obszarze nasz kraj także plasuje się powyżej europejskiej średniej.
“Cieszymy się, że pomimo trudnych, pandemicznych czasów nasi dilerzy nadal doskonalą swoje umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów właśnie jakość, zaufanie i komfort są coraz ważniejsze, dlatego systematycznie prowadzimy program intensywnych szkoleń, badając jednocześnie zmieniające się potrzeby klientów i oferując oczekiwane przez nich udogodnienia, takie, jak serwis door-to-door, darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów.“ – skomentował Jacek Wichowski - kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest po dmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia
łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.